andylove Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 ingen som veit kossen eg kan brukt litt meir av dei 4gb med ram eg har... får jo bare brukt 2047mb, dårlig investering å kjøpe seg 2 gb ram extra når jeg ikke får dem til å fungere 8251578[/snapback] Hvis du leser tråden og faktisk gjør det vi sier, så kan det tenkes at du finner en løsning på dine spørsmål. Stikkordet er boot.ini og PAE. Google it ' Tror tilogmed det ligger en ferdig link lengre opp her. Og om du ikke skjønner noe av den linken, så foreslår jeg at du lar være å prøve. Sorry mac, men litt kreves det av deg for å få dette til. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 hvis du leser litt , så ser du at jeg har skrevet at jeg ikke kan sette opp ram'en max er 2048 ... Lenke til kommentar
andylove Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 hvis du leser litt , så ser du at jeg har skrevet at jeg ikke kan sette opp ram'en max er 2048 ... 8252063[/snapback] Nemlig. Det har noe med begresningene dine å gjøre. Du har samme hovedkort som meg. Med hvilken BIOS da? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 har ikke oppdatert bios , driver å leser om det nå, har aldri oppdatert bios.. hørres stress ut... Lenke til kommentar
andylove Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 har ikke oppdatert bios , driver å leser om det nå, har aldri oppdatert bios.. hørres stress ut... 8252384[/snapback] Det er sånn ca veldig stress. Last ned et program fra ASUS sine nettsider. ASUS update (siste versjon). Last deretter ned siste BIOS fila (står øverst). Kjør deretter programmet og velg "update from file". Dritstress Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Har du skrudd av page-file? Hvis ikke vil jo Windows telle den med i den totale minnemengden... Lenke til kommentar
toazty Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 page-file?`huh ? det va noe nytt.. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 hadde d ikkje vore for t noe e gale eller at det e stor pågang på asus.com, så hadde eg kanskje fixa detta iløpet av kvelden... menmen...får vel venta til i mrgen da... Lenke til kommentar
toazty Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 då har eg lasta ned den siste biosen upd. men kossen åpne eg fila .ROM windows fant ikkje ut kossen enn skulle åpne den engang... hmm... litt hjelp ? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 joda.. winrar seff... men så kom problemet.. ka gjør eg med filå? prøvde å åpna den , men den åpna seg i word Lenke til kommentar
Reff Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Noke seie meg at du er en person som burde ha kjøpt en ferdig konfigurert pc fra f.eks hp vist du ikkje kan dra fram manualen din for å lese litt i den Vist du har kasta den så vent til download sida er oppe igjen pleier og ligge ute i pdf format. http://dlsvr01.asus.com/pub/ASUS/mb/socket...5b-plus_srs.pdf les kapittel 4.1 feks asus update er vell fint for deg og bruke RTFM! edit: Var forresten en veldig grundig, god og lettforståeleg manual på 172 sider, så det du ikkje får svar på der tviler eg på at du får svar på andre plasser.. Endret 28. mars 2007 av Reff Lenke til kommentar
toazty Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) cd'en fungere ikkje i Vista, så eg prøvde å lasta ned, lasta ned den utillity software, men når eg åpna deg så va det bare den plug and play installasjonen av chipset, finne rett å slett ikkje ut noen ting her eg nå... noen som har peiling på om det utillity programmet ligge ute på nett, ( ja har leita litt ) og passer til Vista 32bit manualen har eg ja... men der står det at eg må ha den cd'en for å oppdatera.. eg e ikkje noe pc expert nei, tror eg e det Endret 28. mars 2007 av toazty Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 PAE switchen gör inte att din maskin får mer minne att röra sig med direkt. Ett program är fortfarande begränsat till att använda max 2GB fysiskt minne i 32 bit. Alltså, i grund får du aldrig bättre prestanda med switchen om det inte är multitasking du enbart är ute efter vilket jag inte tror OP av tråden är ute efter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå