endre84 Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Hva avgjør hvor mye en prosessor kan overklokkes uten å låse opp multiplieren? Jeg skal overklokke en AMD XP 1600+, men jeg er redd det kan gå galt når jeg ikke hvet hvor grensen går. Hva er max instillninger og temperatur? Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Hvis du ikke låser den opp må du overklokke via fsb'en. Da kommer det mye ann på hva slags RAM du har hvilke resultater du kan få.... Du burde poste noe om hva slags HW du har i detalj. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Fikk min opp til 171x10.5 som er 1800mhz stabilt med 1.9 volt. Det kommer an på stepping(som står på core) Du finner grensen LENGE før du ødelegger noe, hvis noe er galt, starter ikke maskina di. Da må du trykke på Insert-tasten mens du booter, eller slette CMOS på hovedkortet. Se i manualen for hvordan du gjør dette. Bare prøv deg frem. Lykke til! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 http://www.cpudatabase.com/ Se der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå