Hagforce Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hallo Trenger tips til beste komplette sikkerhets pakke. Er det symantec som er kongen på haugen, eller hva anbefaler dere? Lenke til kommentar
Exogen Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Nod32 Foretrekker jeg xD Men bare antivirus det. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 He he, ja jeg bruker AVG. Men dette er til noen andre som skal kjøpe, har ikke god peiling på data, så må være bombesikkert og alt i ett Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Ingen med meninger rundt dette? Ser at symantec stortsett gjør det bra, men det er vel ganske tungdrevet og senker maskinen en hel del? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Her: ZoneAlarm! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hvis X er best på antivir og Y er best på firewall, velger jeg å mixe og blande fremfor å kjøre en middelmådig løsning som dekker alt... nå skal det sies at nod32 ikke er særlig brukervennlig, men rått er det for dem som kan det. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Ja, er helt enig i at det er best med separate løsninger, der det faktisk er mye bra gratis å oppdrive for privat brukere. Men jeg skal ha dette til noen med lite data peil, så det bør ikke være slik at det er flere ting som må oppdateres, kjøres søk på etc. Det er det som er saken...... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 ZoneAlarm pakken som jeg linket til er og anbefale. Ellers så har du jo denne pakken som fungerer som gull: Trend Micro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå