tarQue Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei, jeg lurte på om det går an å installere en windows vista-lignende tema i xp? Noen som vet hvor jeg kan laste det ned? Tusen Takk Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Tror den eneste muligheten er å se litt på WindowBlinds fra Stardox. Det kan fås som shareware med litt begrenset muligheter. Fullversjonen må du nok se å betale noe for. Full Aero etterligning ellers har jeg ikke sett mye av, bare med noen få XP visual styles med alfablending (gjennomsiktighet). Men disse er oftest ikke godt gjennomført . Lenke til kommentar
tarQue Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 men noen som har linker direkte til temaet? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Vista Transformation Pack gjør susen, gjør om allt av skins til vista skins... Lenke til kommentar
tarQue Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Tusen takk! Jeg tilber deg onsdagen!(nesten) Tusen hjertlig PS: hvis noen har flere forslag så trenger jeg dem gjerne! Endret 26. mars 2007 av mathiasid Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Wee!! Noen tilbermeg Men Vista Transformation Pack skal være det beste for og få vista look i XP... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå