Bjørnli Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 forsvarer han ikke, men kan hende han har betalt for å ikke kreditere elns, at de har en avtale av noen form.. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 *Sletter E:\Music\300 OST (Limited Score Special Edition)* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hehe, fin markering å slette mp3'r du ikke har kjøpt in the first place. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 *Sletter E:\Music\300 OST (Limited Score Special Edition)* 8449035[/snapback] Downloading kills music. Ved å slette filene støtter du artisten, mens nedlastingen fører til at han ikke kan lage musikk mer. Last ned, damn you! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Nå er det faktum at Nedlasting IKKE dreper musikk. Det dreper musikk-industrien pga. industrien ikke klarer å konkurrere med uendelig tilgang på gratis kvalitets-musikk som det ikke har blitt bestemt av et reklame-byrå at du skal like. Syntes ikke stort om soundtracket anyways. NiN-låta har jeg allerede, så ser ikke helt den store nytten av å beholde mappa. Endret 23. april 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Jeg "kjøper ikke" filmmusikken, hvis du skjønner. Endret 8. mai 2007 av Acolyt3 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 En liten update her: Jeg mottok nylig HD-DVD utgaven av filmen 300 og på utsiden var det et lite klistremerke hvor det stod: For important information on the authorship of the music in this motion picture, go to www.300ondvd.com På websiden står dette: Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Haha, kjempeartig! Takk for en oppløftende nyhet, får håpe flere av de lallende zombiene rundt omkring slutter å lovprise Tyler Bates for "sin" fantastiske musikk. Justice has been served. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå