Donnie Darko Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg har et kart her som jeg trenger litt info på, f.eks: Hvor på kartet kom det første angrepet, hvor det andre kom osv. Generell info, men det er stprt sett det over jeg trenger å vite. Hvis dere kunne tegnet på paint på karet å lagt det ut her igjen hadde jeg satt stor pris på det. Kart: Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Hadde egentlig vært litt fint om noen også kunne oversette det som stod i rammen på kartet. Vet det første så det trenger dere ikke oversette:P Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Slo opp i en ordbok, der fant jeg det utenom det siste. Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 sunk=sunket heavily damaged=meget skadd moderatily damaged=moderat skadd Undamaged=uskadd Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Du kan jo sjekke denne linken. http://plasma.nationalgeographic.com/pearlharbor/ Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Takk for linken, men fant ikke ut hvor det første angrepet var. Bump-Bring up my page? Det nermer seg fremføring, å har ikke noe informasjon om kartet Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Nå er jeg lei av å spamme. Ser at mods har fjernet litt av spammet så jeg får vel bare slutte å håpe på at foredraget blir bra. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Har nå fått vite at det var første bølge, en andre, men det ble ikke noe av tredje bølge. Trenger da info om hvor første bølge var, eller hvor de angrep hen og det samme gjelder andre bølge. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Det er ikke så vannvittig kult å sitte og se på nøyaktig hvor de angrep fra hvis man ikke har vært der. Før- og etter-bilder og et kort referat av angrepet holder. Jeg synes heller at du bør konsentrere deg om grunnleggende og utløsende årsak, og langtids- og korttids-virkninger. Beskrivelse av selve handlingen har ikke så vannvittig stor historisk verdi. Eksempel på kort referat: "Japanerene kom i bombefly, bombet stedet sønder og sammen to ganger, og stakk. Mange amerikanere sank og døde." Endret 28. mars 2007 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Ok, takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå