Chatrine17 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Har kjøpt en 320 Gb Maxstor ekstern harddisk (USB tilkobling). Er det mulig å partisjonere denne? I så fall, hvordan går jeg fram? Er det mulig å installere operativsystem på denne som så kan kjøres derfra? Hvordan? Takker for svar! Lenke til kommentar
Choica Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Det er fult mulig! venstre mus tast på *my computer*---->*manage/behandle* så får du opp et nytt vindu. I høyre vindu så trykker du på *storage*---->*Disk management* Der har du oversikten over alle diskene.. da er det bare å begynne Lenke til kommentar
Chatrine17 Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Hmmm. Jeg finner ingen valg for å partisjonere den der. Hvor er det jeg gjør det? Må jeg formatere den og så får jeg spørsmål om partisjonering etterpå? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hvis du skal lage to partisjoner så må du først slette den som allerede er der. Man lager partisjon først og formaterer etterpå. Å installere Windows på ekstern disk er vanskelig. Lenke til kommentar
Chatrine17 Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 takk. fikk til partisjoneringa. Fikk ikke til å installere windows nei. Tror jeg dropper det. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå