1915 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 jeg skulle instalere firmware til min 546t2 så kommer det opp password? har prøvd admin og admin som bruker og passord. har også prøvd online.no adden og passord. ingen av dem funker. hvilket er det da? :S takker Lenke til kommentar
AndersL Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Prøv med det brukernavnet og passordet du selv laget Ligger ikke noe default brukernavn/passord på 546T2(ei heller 546T). Mvh AndersL Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Har du privat eller bedriftsabo? På private abonemang skal det ikke være noe brukernavn passord som standar. På bedrift tror jeg det ligger inne med samme brukernavn passord som du allerede har fra telenor. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Har du privat eller bedriftsabo? På private abonemang skal det ikke være noe brukernavn passord som standar. På bedrift tror jeg det ligger inne med samme brukernavn passord som du allerede har fra telenor. 8244925[/snapback] privat og vi har ikke det Lenke til kommentar
mysteq Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 reset boksen så er det tilbake med standard instillinger som er at det ikke er bnavn/po Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå