E.T Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Heisann, jeg lurer på hvilket program jeg skal bruke hvis jeg, på en enkel måte, vil endre rekkefølgen på publiserte nyheter (F.eks ha èn nyhet på topp i noen dager før jeg bestemmer meg for å flytte nyheten nedover på siden etter en periode) Dersom det finnes et nyhetsprogram (noe ala wordpress/cutenews) som er enkelt for brukere å administrere, hadde det vert fint om noen av dere kunne tipset meg om dette. MVH Erlend Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hvis du bruker Cutenews, kan du jo enkelt fikse det med kategorier. Men da må du manuelt flytte nyheten fra oppe-kategorien til allenyheter-kategorien. Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 EBA-news høres ut til å passe. Der tror jeg det meste er mulig, uten å være helt sikker. Men test det ut, er forresten mye bedre enn cutenews. Og om du skal ha ditt eget design er det også _mye_ lettere å intergrere enn wordpress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå