Paulex Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hvis jeg tar en tollpost ""levering på døren mulighet når jeg har bestilt en 32 tommers tv. Jeg bor i en høyblokk og er antakligvis på arbeid når denne blir levert. Vil denne pakken da automatisk bli levert til posthuset i nærheten og klar for henting? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Nei, du vil få tlf. hvordan dere kan møtes, funker slik hos oss. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg ble ringt opp på jobb. Jeg sa at jeg var på forus, hun i andre enden sa, da møtes vi på kvadrat om 20 min da Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Når ca. på dagen er det dette dreier seg om? Jeg jobber 1 time unna der jeg holder til. Så jeg har en grei følelse på at det kommer til å skjære seg. Noen mulighet å be dem sette den av på ett posthus i nærheten? :/ p.s. vi snakker om en 20 kilos tung pakke her. Er ikke akkuratt noe man plukker opp på ett hjørne og tar under armen på vei hjem Endret 26. mars 2007 av Paulex Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Lurer veldig på det samme, ventet en stor pakke idag, de var visst her kl 13, men da var jo jeg selvsagt på jobb. Har verken fått telefon eller noen andre henvendelser fra Tollpost. Bor midt i Oslo. Må si jeg foretrekker Posten som hjem-på-døren leverandør. De leverer nå tross alt når folk er hjemme... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå