IMG_123 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Vet ikke om dette er det beste stedet å poste, men får satse på det Jeg skulle gjerne formatert min eksterne harddisk på ca 300 gb til FAT32 istedetfor NTFS. Går det for det første ann? Grunnen til at jeg vil dette er fordi jeg skulle gjerne koblet den til PS3, som desverre kun registrerer filsystemet FAT32. Jeg klarte å formatere en liten minnebrikke på 1 gb. til FAT32 ved å høyreklikke > Formater og deretter velge filsystem i en liten rute. Når jeg skal gjøre dette med den skikkelige harddisken er det kun NTFS som er alternativet. Betyr dette at det ikke er noe å gjøre? Er det forresten noen ulemper ved å formatere? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Partisjonen skal være på max 32gb. er 90% sikker på dette. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Du kan prøve SwissKnife. Er ikke verdens beste program, men det bør fungere. http://www.compuapps.com/download/Swissknife/swissknife.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå