Gå til innhold

Hjelp til å skaffe Darnassus rep!

Anbefalte innlegg

Jeg er nå en level 33 Dranei mage. Jeg har hele tiden vært svak for disse nightsabrene som night elfene har. :p

Målet mitt er da å skaffe meg nok Darnassus reputation til en slik mount, å da må jeg jo være exhalted. Mange vil sikkert foreslå å ta low-levels quester, men om det er mulig vil jeg helst unngå det. :)

Noen som har noen forslag til hvilke områder som er gode å queste, eventuelt andre ting jeg kan gjøre for å få opp repen?

Er per dags honoured, ikke så alt for langt unna revered.

(helst ikke pvp-mounten :p )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Lever inn runecloth, får 50 rep for 20 runecloth.

8242359[/snapback]

Ja, for en 33 char har jo sinnsykt med runecloth .. akk

Lenke til kommentar
Mange vil sikkert foreslå å ta low-levels quester, men om det er mulig vil jeg helst unngå det. :)

8242351[/snapback]

Hvorfor det? Er jo det som tar kortest tid imo.

8242395[/snapback]

Joda, det gjør det sikkert. Men vil også levle samtidig som jeg får opp reputationen ;)

Dessuten så er det jo litt småvanskelig å finne de som har questene, når de ikke har utropstegn over hodet sitt.

Er det noen mobs jeg kan drepe for rep?

Eller får jeg Darnassus rep av å være med i WSG?

:hmm:

EDIT: Leste litt rundt på wow-europe, og fant de der Winterspring Frostsaber. Er det noe å vurdere? Tar lang tid å få no rep, men du slipper 150 i riding skill.

Endret av Are..........
Lenke til kommentar

8242359[/snapback]

8242384[/snapback]

Regnet med at han ikke går for lvl 40 mounten, og derfor ville han kunne samle/kjøpe runecloth seinere.

Posten min hjalp jo ihvertfall trådstarter litt imotsetning til din...

Lenke til kommentar
Jeg er nå en level 33 Dranei mage. Jeg har hele tiden vært svak for disse nightsabrene som night elfene har.  :p

Målet mitt er da å skaffe meg nok Darnassus reputation til en slik mount, å da må jeg jo være exhalted. Mange vil sikkert foreslå å ta low-levels quester, men om det er mulig vil jeg helst unngå det. :)

Noen som har noen forslag til hvilke områder som er gode å queste, eventuelt andre ting jeg kan gjøre for å få opp repen?

Er per dags honoured, ikke så alt for langt unna revered.

(helst ikke pvp-mounten :p )

8242351[/snapback]

Hei, som level 40 Draenei shaman dro jeg til Teldrassil og tok questa i første område og noen i Dollanar som er andre området, det va alt som skulle til for at jeg kunne gå rett til

Darnassus og kjøpe meg et mount.

Kan ikke si det tok lang til heller, sikkert en timestid så va alt i boks.

Lenke til kommentar

Det er sååååå enkelt å få rep nå at det er stygt!

Hvis du bare gjøre alle quests for nelfene og de som gir rep til alle faction, så er du brått exalted når du nærmer deg lvl 60. Jeg var allerede exalted med Exodar og Darnassus ved lvl 58..

Har ikke kjøpt en eneste runecloth eller noe, leverte max 10 stacks of runecloth som jeg fikk selv under lvling

Ingen stress.. Cruiser rundt på min tiger med shaman min jeg ;)

Lenke til kommentar

8242359[/snapback]

8242384[/snapback]

Regnet med at han ikke går for lvl 40 mounten, og derfor ville han kunne samle/kjøpe runecloth seinere.

Posten min hjalp jo ihvertfall trådstarter litt imotsetning til din...

8246268[/snapback]

Begge postene hjalp meg like mye :thumbup:

Men visst det er som Digidice sier så blir det vel lov-level quests. Virket veldig lett :D

Endret av Are..........
Lenke til kommentar

Quests, alvorlig talt. Gjør quests, helst alt og alle quests. Selv om du gjør lowbie quester i dvergenes starting område får du litt rep med Darnassus, men selvfølgelig er night elf quester best. Peis gjennom ALLE i darkshore, ashenvale, stonetalon etc etc, du burde lett greie å få nok rep den veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...