salms Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei! Har et problem med den andre laptopen min, en Dell xps M1710 Etter å ha reinstallert windows og formatert shaiten, la inn alle driverne jeg fant og alt fungerte perfekt, til og med skjermkortet. Etter tre dager så åpna jeg en videofil i wmp, og vips så var helvete i gang. Fikk svart skjerm og måtte reboote pc'n. Etter det så har jeg ikke fått brukt den. Når jeg slår på pc'n så ser det ut som er jeg på tur inn i the matrix, masse vertikale korte grønne streker som fucker opp skjermen min, de samme strekene henger med et stykke inn i windows-oppstarten til skjermen blir sort og alt ser mørkt ut. Jeg får boota i sikkermodus, og når jeg avinstallerer skjermkortdriveren så fungerer den på et vis. Men da med default windows-driver, noe som _IKKE_ fungerer som ønsket. Har prøvd flere forskjellige drivere, deriblant den nyeste fra nvidia.com og et par misslykkede forsøk med forceware 91.31 93.71 og 84.63 Ingen av disse vil engang installere seg sammen med kortet, får beskjed om at jeg ikke har maskinvare som blir støttet av driverne. Hva kan jeg gjøre for å få dette til å fungere bra igjen? Lenke til kommentar
salms Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 bumpi bump , finner ikke ut noe.. Lenke til kommentar
salms Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Nvidia go drivere? 8253575[/snapback] har prøvd den nyeste, og prøvd noen andre versjoner. men finnes noen eldre drivere å oppdrive noe sted? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå