tore- Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Jeg har følgende oppsett på pcen: Har et Creative Desktop Theather 2200 + Sb live 5.1 lydkort. Lurer på om disse instillingene er noe riktig for DVD playback på PCEN. Har en Asus 616 dvd spiller, ikke at det har noe å si. Og en ting til, jeg bruker den analoge utgangen på dvd spilleren, tjener jeg mye på å kjøpe en digital kabel? Og må jeg har et spesielt kort til dette evt.? _________________ [ Denne Melding var redigert av: tore- på 2002-12-14 11:09 ] Lenke til kommentar
tore- Skrevet 22. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2002 silence :oops: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Det ser riktig ut ja, men om du vil tjene på å ha en digital-kabel vet jeg ikke. Jeg har selv ikke så god hørsel at det gjør noe så Lenke til kommentar
tore- Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 er jo tross alt analoge høytallere så selv tror jeg at jeg ikke tjener stort. hvis ikke andre har noen annen info som jeg ikke har da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå