Dubsko Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Hei! Jeg har en Duron 950 liggende. Den har AMCA stepping og vil bli kjølt ned med et 85w peltier. cpu'en blir sittende på et ABIT KT7-a hk. Noen som har noen formeninger om hvor langt jeg vil klare å nå med denne cpu'en? Lenke til kommentar
eSik Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Hva vi mener har absolutt ingenting å si. Prøv deg frem steg for steg.. Jeg pleier å fsb overklokke med 5mhz om gangen og finpusse etterhvert... Lenke til kommentar
Dubsko Skrevet 23. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2001 vet hvordan jeg skal gjøre det, men hadde vært gøy hvis noen hadde vært borti lignende sak, slik at jeg senere kan måle resultat :smile: Lenke til kommentar
forum1234 Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Med en liten volt modd så tipper jeg du vil klare mellom 1300-1425 mhz..... uten alt etter prosessoren og om strømforsuningen klarerr og gi nokk men runt 1200mhz.... :smile: bare ta litt og litt og husk og sjekk tempen før du booter .... dette går nok bra.... :smile: Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Jeg tror ihvertfall du vil nå mye lenger hvis du TAR BORT peltierelementet. 85W er for lite til å kjøle en Duron 950. MINST 120W. Og skal du voltmodde også må du nok til med enda kraftigere elemnter. Hva hadde du tenkt til å ha oppå peltier'n forresten? Har du vannkjøling eller en skikkelig kraftig ribbe/vifte kan du nå langt med en voltmod. Hvis du allikevel prøver peltiern så gå inn i BIOS og sjekk tempen der i noen minutter før du gjør noe som helst annet. Er redd for at den vil bli veldig høy... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå