P-in-P Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hepp! Etter at home.no sine tjenester ikke funker lengre så trenger jeg en ny side å legge ting på som jeg kan hente fra HTTP. Før så gikk jeg bare innpå ftp.home.no, logget inn og la det jeg ville der før så å gå inn på home.no/*nick* for å laste ned et annet sted. Skulle hatt en erstatning for dette og helst en side der jeg kan bruke ftp funksjonen som er innebygd i Windows. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 www.start.no har samme type funksjon.. Da blir adressen din home.no.net/nick Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Takker for veeeldig raskt svar Men bruker ikke de samme server som home.no da? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Kan godt være. Kjør denne i steden for da http://frac.dk/ Samme måte her.. *nick*.frac.dk edit: Gratis hjemmesider Eget hjemmesideområde på opptil 30 mb Enkel adresse: home.no.net/brukernavn/ Endret 26. mars 2007 av H1lle Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hepp! Etter at home.no sine tjenester ikke funker lengre så trenger jeg en ny side å legge ting på som jeg kan hente fra HTTP. Før så gikk jeg bare innpå ftp.home.no, logget inn og la det jeg ville der før så å gå inn på home.no/*nick* for å laste ned et annet sted. Skulle hatt en erstatning for dette og helst en side der jeg kan bruke ftp funksjonen som er innebygd i Windows. 8241900[/snapback] Home funker ikke? Skal de legge ned driften av disse serverene? Jeg kom fint inn nå.... Har flere kontoer der til lagring av forskjellige ting, meget kjekt. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Funker nå og da, men like stabilt som *noe-veldig-ustabilt* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå