M`kululu Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Vil meddele at denne tråden har tidenes mest idiotiske emnetittel: "funnieste"... Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hvorfor stenger moderatorene alle trådene til saluttknall? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Denne tråden er etter min meining utrolig nyttig synes denne var litt morosam: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=885355&hl= Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=810848&hl= https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=868158&hl= En av disse Saluttknall er Guds gave til oss forumister. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hahaha! Så mye utroolig bra her! Burde fått opp en poll og stemme over favorittene! Men moderatorene er alt for tidlig ute og stenger morsomme tråder! Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 "Problemer med burn" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Man fatter jo litt av lunta når han har venner som "Gelius" og "Ariel".. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 ingen morsomme tråder i det siste? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Ny katt, klassiker. Lo ganske godt av den ja. Haha...det var meg som skrev den ble banned på Spisemannen så ja...blir sikker banned på H_H_N for dette og EDIT: må si jeg lo godt av Ny katt-tråden Endret 11. oktober 2008 av H_H_N Lenke til kommentar
crea Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 "Ekspedisjon i vann" fra i sommer syns jeg fortjener en plass her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=978054&hl= Lenke til kommentar
Nixax Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) ja ekspidisjon i vann fortjener definitivt en plass her! jeg stemmer for denne, selv om det var mange andre bra her *Rediger* kom på en tråd...tråden om POGO, savner virkelig den tråden, for finner ikke igjen den:/ det er nok den funnieste tråden ever, hadde blitt kjempeglad om noen fant den å så sendte den på pm til meg, og la den ut her Endret 15. oktober 2008 av Nixax Lenke til kommentar
rufs Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Pogo, er det den stakkars hamsteren som fikk kjenne kampens hete etter et samlivsbrudd. Tror den er en verdig en plass høyt opp på lista. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Pogo, er det den stakkars hamsteren som fikk kjenne kampens hete etter et samlivsbrudd. Tror den er en verdig en plass høyt opp på lista. Haha, pogo ja! Den historien var genial. Var vel i dummeste ting du har sagt til ei jente eller noe sånt om jeg ikke tar helt feil^^ Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Syns denne karen er i en litt kinky situasjon: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1034042 Endret 12. november 2008 av Wackee Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 *subscribe* Jeg bidrar når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Epower Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Forskjellen på to ord Skal vi vedde om når den blir stengt? Endret 12. november 2008 av Eirikkkkkk Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Syk tråd, værste er at en moderator holder på der og xD Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Forskjellen på to ord Skal vi vedde om når den blir stengt? Den tråden fikk 24 timers stengefrist i går kveld. Seff i samarbeide med trådstarter. Så den vil bli stengt i kveld. Ingen veddemål tas imot.. Syk tråd, værste er at en moderator holder på der og xD Litt moro må vi ha, vi også... Endret 12. november 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Nixax Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Pogo, er det den stakkars hamsteren som fikk kjenne kampens hete etter et samlivsbrudd. Tror den er en verdig en plass høyt opp på lista. Haha, pogo ja! Den historien var genial. Var vel i dummeste ting du har sagt til ei jente eller noe sånt om jeg ikke tar helt feil^^ ehm. det startet vel der ja men det hele endte opp i en egen tråd. det er jeg nesten 100% sikker på fordi jeg har lest gjennom den med dummeste ting du har sagt til en jente, og der ser jeg ingenting om pogo nå er det noen som kan finne tråden med Pogo? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg husker en tråd innpå her i fra gamle dager hvor et geni skulle lappe cpuen sin før han skulle montere ny kjøling og han tok en pussemasking og fyrte på, men dette var i det tiden når produsentene starta å bruke heatspreader på brikkene. og stakkaren pussa jo seg langt nedi kjernen på prosessoren. skulle likt å sett denne tråden igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå