Gå til innhold

Funnieste forumtråd ever! (Regler i 1. post)

saluttknall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 8 måneder senere...

ja ekspidisjon i vann fortjener definitivt en plass her! :new_woot:

jeg stemmer for denne, selv om det var mange andre bra her

*Rediger*

kom på en tråd...tråden om POGO, savner virkelig den tråden, for finner ikke igjen den:/

det er nok den funnieste tråden ever, hadde blitt kjempeglad om noen fant den å så sendte den på pm til meg, og la den ut her :yes:

Endret av Nixax
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Pogo, er det den stakkars hamsteren som fikk kjenne kampens hete etter et samlivsbrudd. Tror den er en verdig en plass høyt opp på lista.

Haha, pogo ja! Den historien var genial. Var vel i dummeste ting du har sagt til ei jente eller noe sånt om jeg ikke tar helt feil^^

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Pogo, er det den stakkars hamsteren som fikk kjenne kampens hete etter et samlivsbrudd. Tror den er en verdig en plass høyt opp på lista.

Haha, pogo ja! Den historien var genial. Var vel i dummeste ting du har sagt til ei jente eller noe sånt om jeg ikke tar helt feil^^

ehm. det startet vel der ja

men det hele endte opp i en egen tråd.

det er jeg nesten 100% sikker på

fordi jeg har lest gjennom den med dummeste ting du har sagt til en jente, og der ser jeg ingenting om pogo nå :(

er det noen som kan finne tråden med Pogo?

Lenke til kommentar

Jeg husker en tråd innpå her i fra gamle dager hvor et geni skulle lappe cpuen sin før han skulle montere ny kjøling og han tok en pussemasking og fyrte på, men dette var i det tiden når produsentene starta å bruke heatspreader på brikkene. og stakkaren pussa jo seg langt nedi kjernen på prosessoren.

skulle likt å sett denne tråden igjen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...