Gå til innhold

The Experience: Ja vi trenger ELETRIKERE på (HW-LAN)The eXperience

L..

Anbefalte innlegg

Jeg kan svare for oss i PWR (Elektrikere) JA VI TRENGER FOLK!

Jeg begynner litt (MYE) tidligere i år for å lure med oss noen folk til spesial enheten vår.

Vi er 3 Dyktige elektrikere som i fjor fikk sydd sammen hele dritten under tvil til noe lunde tid. 2 av oss er Garantert der til neste år. Vi hadde det dritt gøyt selv under alt arbeid presset som var på oss.

Men i år håper vi at alt er mer under kontroll. Og litt mer planlagt. Ikke minst fra Fubar sin side. :thumbup:

I fjor jobbet vi 3 i tec pwr Ræven av oss. Var helt utbrent når vi åpnet dørene. Fikk så vidt på strømmen før folk vasset inn.

Men vi fikk det til, og fikk minimalt med klager.

Hva leter vi etter:

* Krav om fagbrev. (Det er ikke små spenninger vi leker med ;) )

* Det vi trenger er folk som kan stå på litt. (ikke stikke av når moroen er over)

* Kjapp i hode med å finne en feil på eks en rekke som er uten strøm.

* Han\hun må ha det litt kjeften for å få litt respekt over sinte deltagere som ikke har strøm pga av ALLE brukte den ENE kursen, mens de to andre uttakene var ledig. :roll:

* Trenger i grunn bare litt erfaring med Byggestrøm (og trekke tunge kabler under lettere høy skriking. :tease: )

(Kan endre seg etter tid)

Har du noen spørsmål så send meg en PM da. Svarer så fort som jeg er tilbake på pc'en min. :thumbup:

MVH L.. Foreløpig Øverst kommanderende i PWR

Endret av L..
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg har en våt drøm om at L skal mekke en elektrisk stol til meg i år.  :whistle:

8338182[/snapback]

Ohhhhhh Hvor mye amper må til for å klare den jobben. :hmm:

8338317[/snapback]

30mA :dribble:

8339605[/snapback]

Dette er Fubar det er snakk om. 30mA tar ikke livet av en normal voksen person engang. Vi må nok opp i 100mA tenker jeg meg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg har en våt drøm om at L skal mekke en elektrisk stol til meg i år.  :whistle:

8338182[/snapback]

Ohhhhhh Hvor mye amper må til for å klare den jobben. :hmm:

8338317[/snapback]

30mA :dribble:

8339605[/snapback]

Dette er Fubar det er snakk om. 30mA tar ikke livet av en normal voksen person engang. Vi må nok opp i 100mA tenker jeg meg.

8340128[/snapback]

Elektrisk stol til fubar kan vi klare og mekke ja. :D

Når det gjelder meg i år må jeg se ann litt så det ikke blir alt for mye og gjøre på jobben samtidig som The eXperience pågår. I fjor hadde jeg seff et prosjekt som motte avsluttet samtidig som vi rigga opp til HWLAN. Det ble en noe lang mandag tirsdag og onsdag ja.

Endret av moda1701
Lenke til kommentar
blabla......

Vi er 3 Dyktige elektrikere som i fjor fikk sydd sammen hele dritten under tvil til noe lunde tid. 2 av oss er Garantert der til neste år. Vi hadde det dritt gøyt selv under alt arbeid presset som var på oss.

blabla.........

Nå gjorde vi jo så mye mer en bar og legge opp strøm. Ikke rart vi ble slitene ettervært da. ;)

*/me husker han så en liten elektrikker starte grytidlig om morgenen og henge opp nettet i hallen for så snekre opp bord til den store gullmedaljen* :thumbup:

vi stilte jo også sterkt når det gjalt fibertrekking på søndagen :w00t:

mimre det fine været som var ute når vi trakk

user posted image

user posted image

Når det gjalt nedrigging var jo det et kapittel for seg selv. :ermm: men nå i år har vi jo en del erfaring fra året i fjor som gjør att ting går greiere. Vi har vel blandt annet strømpadder ;)

Lenke til kommentar
Jeg kan svare for oss i PWR (Elektrikere)  JA VI TRENGER FOLK!

Jeg begynner litt (MYE) tidligere i år for å lure med oss noen folk til spesial enheten vår.

Men i år håper vi at alt er mer under kontroll. Og litt mer planlagt. Ikke minst fra Fubar sin side.  :thumbup:

I fjor jobbet vi 3 i tec pwr Ræven av oss. Var helt utbrent når vi åpnet dørene. Fikk så vidt på strømmen før folk vasset inn.

Men vi fikk det til, og fikk minimalt med klager.

Hva leter vi etter:

* Krav om fagbrev. (Det er ikke små spenninger vi leker med  ;) )

* Det vi trenger er folk som kan stå på litt. (ikke stikke av når moroen er over)

* Kjapp i hode med å finne en feil på eks en rekke som er uten strøm.

* Han\hun må ha det litt kjeften for å få litt respekt over sinte deltagere som ikke har strøm pga av ALLE brukte den ENE kursen, mens de to andre uttakene var ledig.  :roll:

* Trenger i grunn bare litt erfaring med Byggestrøm (og trekke tunge kabler under lettere høy skriking.  :tease: )

(Kan endre seg etter tid)

Har du noen spørsmål så send meg en PM da. Svarer så fort som jeg er tilbake på pc'en min.  :thumbup:

MVH L.. Nest kommanderende i PWR

8241720[/snapback]

Det er jo i teorien små spenninger og mye strøm (ampere).

Jeg er ferdig som energi montør til februar neste år, og er vant til å jobbe med strøm og dra tunge kabler.

Jeg søkte i fjor på HW LAN, men da ville dere ikke ha en lærling, men så tok dere inn en lærling senere. så dere får jo først bestemme dere om dere trenger hjelp i det hele tatt. for en lærling er minst like flink.

Det og dra kbaler klarer alle og alle klarer å fly rundt med multimeter og måle om det er spenning på den raden. trenger ikke fagbrev for detta.

Jeg blir med og hjelper til hvis dere vil ha hjelp av en lærling. :)

Lenke til kommentar
Jeg kan svare for oss i PWR (Elektrikere)   JA VI TRENGER FOLK!

BLABLABLA

8241720[/snapback]

Det er jo i teorien små spenninger og mye strøm (ampere).

Jeg er ferdig som energi montør til februar neste år, og er vant til å jobbe med strøm og dra tunge kabler.

Jeg søkte i fjor på HW LAN, men da ville dere ikke ha en lærling, men så tok dere inn en lærling senere. så dere får jo først bestemme dere om dere trenger hjelp i det hele tatt. for en lærling er minst like flink.

Det og dra kbaler klarer alle og alle klarer å fly rundt med multimeter og måle om det er spenning på den raden. trenger ikke fagbrev for detta.

Jeg blir med og hjelper til hvis dere vil ha hjelp av en lærling. :)

8445706[/snapback]

Jeg ønsker ikke å være negativ nå, men.

At det ble tatt inn 2 lærlinger i fjor var ikke mitt valg. Fikk vite det når jeg kom der. Og er fremdeles ikke noe jeg var fornøyd med. De var til og med skole ferske. Hadde liten eller ingen erfaring med 400v system.

Pointet med fagbrev er at man da er FAGMAN. Jeg må kunne stole på at han\hun vet hva som skal til. Så kan vi andre som ikke er tilstede sove godt om natten. Ellers er det vi som får ansvaret om noe går galt. Og det ansvaret vill ikke jeg ha.

Til å trekke kabler stjal vi massevis av andre crew folk. Og det skal jeg love deg at jeg skal i år også.

Anbefaler deg heller å søke et annet crew. Vi trenger masse folk utenom. Og du kan sikkert hjelpe oss om du er vettig. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

8338182[/snapback]

Spørsmålet er vel om den skal utføre en oppgave som krever strøm eller om den kun skal kunne gi støt.

:p

8538791[/snapback]

Han kan få to helt like knapper. Så kan han velge selv. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Starter VG2 elektro til høsten, så regner med at jeg er klar til hw-lan 2010

8855448[/snapback]

Da skal du være velkommen. :thumbup:

8859615[/snapback]

Når er egentlig neste HW lan ?

jeg var på lanet i security gruppa men siden det var dårlig med rent vann så slutta jeg etter det hadde gått over halvparten av lanet og siden jeg tok det opp med "ledern" for security så ble jeg jaggu kasta ut etter jeg hadde levert ID brikka. ingen attest og veldig dårlig erfaring fra lanet sist så lurer jeg på når neste lan er. vil heller få bedre erfaring enn det jeg fikk på mitt første lan.

Send meg en mail om dere trenger enten en til å kjøre opp paller, eller være en i midlertidig security.

[email protected]

Lenke til kommentar
Starter VG2 elektro til høsten, så regner med at jeg er klar til hw-lan 2010

8855448[/snapback]

Da skal du være velkommen. :thumbup:

8859615[/snapback]

Når er egentlig neste HW lan ?

jeg var på lanet i security gruppa men siden det var dårlig med rent vann så slutta jeg etter det hadde gått over halvparten av lanet og siden jeg tok det opp med "ledern" for security så ble jeg jaggu kasta ut etter jeg hadde levert ID brikka. ingen attest og veldig dårlig erfaring fra lanet sist så lurer jeg på når neste lan er. vil heller få bedre erfaring enn det jeg fikk på mitt første lan.

Send meg en mail om dere trenger enten en til å kjøre opp paller, eller være en i midlertidig security.

[email protected]

8923649[/snapback]

Dette er feil sted å skrive på. Leter etter elektrikerer jeg. Ikke vakter ol.

Send heller inn en søknad ---> Her <---

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Opprett ny...