Mona123 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Hei.. Jeg har en Macbook, har klart å glemme igjen passord for nedlasting..altså når jeg prøver å laste ned et program ber den meg opp passord...og den husker jeg ikke En annen ting er at jeg har flyttet og har på en eller annen måte mistet cd som tilhører maskinen..er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å løse dette prob? takk takk på forhånd.. Endret 26. mars 2007 av Mona123 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei og velkommen til forumet! såvidt jeg kan forstå er dette problemet ikke knyttet til kun macbook, men til mac generelt, derfor anbefaler jeg deg å prøve å stille spørsmålet i Mac-delen av forumet (anbefaler for øvrig at du tar en titt på hva retningslinjene sier om bruk av emnefeltet, emnetittelen din er ikke god nok, som en generell regel skal man kunne se hva du har tenkt å spørre om bare ved å se på emnetittelen). Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Hvis du får tak i en installasjons cd enten av noen du kjenner eller hva du nå gjør, så er det en funksjon som lar deg tilbakestille passordet når du er i begynnelsen av installasjonen. Er oppe på menylinja der ett sted. Endret 26. mars 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå