Gå til innhold

Har mitt DiNovo Edge klikka?

Anbefalte innlegg

Det hele startet da jeg antageligvis kom borti dvalemodus-knappen på mitt DiNovo Edge. Naturlig nok gikk maskina i dvalemodus. Så prøvde jeg å vekke maskina ved å trykke på tastaturet, men det gikk ikke, måtte starte ved powerknappen.

Så, da jeg entret Windows la jeg merke til at tastaturet plutselig ikke virket lengre.

Jeg prøvde å slå av og på tastaturet, og det funker - dvs lysene slår seg på, og det blir "blipp"-lyd. Derimot vil ikke lydnivå-slidern virke riktig, hvis jeg trykker på den lyser det, men jeg kan ikke slide opp og ned, da stopper den. Og, tastaturet virker fortsatt ikke mot maskinen min.

Prøvde å reconnecte det med BT-donglen, virket ikke. Prøvde på en annen maskin, den oppdaget ny maskinvare og installerte automatisk noe drivere for USB HID-device, men tastaturet funket ikke der heller. Prøvde så på en tredje maskin, funket ikke der heller.

Tenkte at det var tomt for strøm, så jeg satte det i laderen, og da kommer det en svak, høyfrekvent suse/pipelyd som går opp og ned ca hvert sekund (hører denne kun i venstreøret mitt, har nedsatt hørsel på det høyre - så lyden er ikke høy). Det kommer et "blipp" når jeg setter tastaturet ned i laderen selv om det står av, og lyd-slideren er også aktiv (virker fortsatt like dårlig som beskrevet ovenfor).

Har koblet til mitt gamle tastatur og søkt sidene til Logitech om kjente problemer, men fant ikke noe. Dessuten står det at når man klikker reconnectknappen på baksiden av tastaturet skal det komme opp 2 grønne lys som indikerer at det er i broadcast-modus - dette skjer heller ikke.

Det eneste som virker er faktisk blipp-lyden når jeg slår det på, samt lysene i samme øyeblikk... Ved trykk på FN-knappen (som normalt aktiverer alle lys på tastaturet) skjer det ingen ting.

Hjelp... :cry:

Endret av KriFos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...