Eplefe Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Ja, jeg røyker. ^^ Både sigaretter og pipe, når jeg får fingra mine på det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Altfor mange... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg vil aldri bli dum nok til å gå videre derfra (hasj osv...) 8256204[/snapback] Den var ny. Aldri hørt om noen som har gått fra tobakk til narkotika :!: Prater om folk som har gått til tyngre stoffer på grunn av manglende effekt. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg vil aldri bli dum nok til å gå videre derfra (hasj osv...) 8256204[/snapback] Sa jeg en gang i tia også.......så fant jeg ut hvor digg hasj/marijuana egentlig er... Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg vil aldri bli dum nok til å gå videre derfra (hasj osv...) 8256204[/snapback] Den var ny. Aldri hørt om noen som har gått fra tobakk til narkotika :!: Prater om folk som har gått til tyngre stoffer på grunn av manglende effekt. 8259226[/snapback] Som regel prøver de fleste tobakk og alkohol lenge før de prøver hasj, så det er vel heller tobakk og alkohol som leder til sterkere stoffer eller? Hele den teorien med at noe (hasj) fører til sterkere stoffer er bare tåpelig og har blitt motbevist som bullshit flere ganger. Det siste jeg vil gjøre etter å ha røyka er å ta et annet stoff. Det er vel heller forbudet mot cannabis som gjør at folk prøver andre stoffer da de må skaffe cannabis fra et kriminelt miljø som gjerne tilbyr mange andre stoffer. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 røyker ikke. Fest røyk går da :!: Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Jeg røyker ikke, men jeg ble tilbudt sigar av onkelen min i pappa sin 50-års dag. Jeg er 13 år Men jeg synes det ser litt gromt ut med folk som sitter med en laaang pipe i munnviken. Endret 28. mars 2007 av eewar Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Jeg røyker ikke, kommer ikke til å gjøre det. Jeg driter fisker! Endret 28. mars 2007 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Som regel prøver de fleste tobakk og alkohol lenge før de prøver hasj, så det er vel heller tobakk og alkohol som leder til sterkere stoffer eller? Hele den teorien med at noe (hasj) fører til sterkere stoffer er bare tåpelig og har blitt motbevist som bullshit flere ganger. Det siste jeg vil gjøre etter å ha røyka er å ta et annet stoff. Det er vel heller forbudet mot cannabis som gjør at folk prøver andre stoffer da de må skaffe cannabis fra et kriminelt miljø som gjerne tilbyr mange andre stoffer. 8259942[/snapback] Jeg er fullstendig klar over at det at hasj fører til sterkere stoffer er bullshit, det bare blir hevdet at det gjør det hele tiden. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg røyker, men har astma. så holder på å slutte. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Jeg driter fisker! 8261983[/snapback] Det må da være særdeles ubehagelig.. Forøvrig så er jeg en stolt eksrøyker..Altså slutta og røyke og er meget stolt over og ha klart det..Nå klarer jeg ikke røyklukt og går hvis noen fyrer en røyk innendørs.Ufyselig lukt. Edit: 1,5 år røykfri nå.. Endret 28. mars 2007 av H.M.Kongen Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 La meg se, jeg ser ca. Ingen fordeler ved å røyke så nei, jeg røyker ikke. Lenke til kommentar
NeverHome Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Takker for svarene som jeg har fått til nå. Framføringen er imorgen. Håpe flere svarer ennå. Trenger fortsatt 3-4 personer til. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 er 21 år og har aldri røkt. Og må si at jeg hater folk som står på perronger, busstopper og lingnende med en røyk i hånda. Stinker og viser ingen hensyn til andre folk som også venter på toget eller bussen. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Nei, kommer aldri til å skje heller. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 er 21 år og har aldri røkt. Og må si at jeg hater folk som står på perronger, busstopper og lingnende med en røyk i hånda. Stinker og viser ingen hensyn til andre folk som også venter på toget eller bussen. Skal vi først dra fram hat osvosv kan jeg vel nevne at du heller ikke viser særlig hensyn til røykere da du vil ha dem vekk fra bussperonger og togperonger ++ Røykeloven kom for at røykerne skulel gå ut å røyke, og det har de gjort. Hvor skal de gå nå, skal dere jage dem ned i kloakkørene når de skal røyke eller noe? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Dere må gjerne gå ned i kloakken. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 ^^ Der må gjerne gå med lufttette dykkerklokker over hue? Enige? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Dere må gjerne spise lapskaus! Mmm! Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 er 21 år og har aldri røkt. Og må si at jeg hater folk som står på perronger, busstopper og lingnende med en røyk i hånda. Stinker og viser ingen hensyn til andre folk som også venter på toget eller bussen. Skal vi først dra fram hat osvosv kan jeg vel nevne at du heller ikke viser særlig hensyn til røykere da du vil ha dem vekk fra bussperonger og togperonger ++ Røykeloven kom for at røykerne skulel gå ut å røyke, og det har de gjort. Hvor skal de gå nå, skal dere jage dem ned i kloakkørene når de skal røyke eller noe? 8264348[/snapback] vel, viser kanskje ikke hensyn til røykere som røyker på plasser jeg noen ganger må oppholde meg. Men hva med folk som har allergi mot røyk? Jeg hadde astma når jeg var mindre og blant annet passiv røyking sørget for at jeg fikk problemer med å puste, rant som bare det fra øynene. Tenk på det neste gang du røyker. Og for min del kan røykere gjerne gå ned i kloakken. Og siden vi først snakker om irriterende plasser å røyke så missliker jeg også de som står i døråpninger på butikker/skoler og andre plasser som andre folk kan gå. Joda, det bruker å stå skilter hold 10m avstand osv, men hvor ofte bryr folk seg om dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg