Din_Laban Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 For jenter som liker det litt pyntet og pent, så dukker det plutselig opp en slik bærbar fra Medion som man ikke trenger å skjemmes over ytelsen eller utseendet over. En pris på 9990- og 12,1" skjerm, vekt 1,8kg gjør at denne faktisk er ganske anvendelig. Jeg kunne hatt en slik, minus Bling-Bling... Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hmmm... hadde en kunnet fjerne blinget hadde det helt klart vært ett reelt alternativ som ultraportabel pc. Likte utformingen på av/på knappen og volumjustering samt formen på maskina generelt. Så ut til å være relativt mye for pengene også. Så eneste er at det var litt mye med blinget på lokket osv. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg lurer på om det finnes en utgave minus Bling-Bling. Uansett, så sier artikkelen at steinene på lokket er limt på og det følger flere med i reserve, så da kan hende de lar seg fjerne med et eller annet middel. Men det er kanskje med fare for å misfarge det... -eneste minus var batteritid da... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jaja, skikkelig masse BLINGZ der i grunn Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Dt der var jo ikke noe billig heller.. Er vel andre bedre alternativer til samme pris.. Feks FS? eller komplett? Mvh Endret 26. mars 2007 av krbalto Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Men "trynefaktor" selger også... Mvh Endret 26. mars 2007 av krbalto Lenke til kommentar
Stonewyck Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Dt der var jo ikke noe billig heller..Er vel andre bedre alternativer til samme pris.. Feks FS? eller komplett? Mvh 8242917[/snapback] Hvilke alternativer snakker du om, krbalto? Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Men, hvis kvaliteten er som de andre bærbare fra Medion, så er det ikke noe å kjøpe. Jeg kjøpte en Cybercom bærbar PC på COOP Prix for 2,5 år siden, det er det værste kjøpet jeg noen gang har gjordt. Den var full av mange feil, både store og små. Her er ei liste over noen av dem: - I reklamen stod det at det skulle følge med ei veske med flere rom, både på utsiden og på innsiden. Det eneste rommet var et stort et under "lokket," som knapt kan brukes til ei musematte. I tilleg var vesken i elendig kvalitet og revnet etter ikke lang tid. - Det er DVI ut, og i reklamen stod det at det skulle følge med et DVI til VGA adapter, men det gjorde det ikke. Jeg fant ut at det skulle ha fulgt med først etter at garantien hadde gått ut. - DVD brenneren kunne ikke brenne verken DVD eller CD, og den oppførte seg som den selv ville. De brukte over 2 måneder på å skifte den. - Selve PC'en er av dårlig plast som løsener litt i hjørnene. - Den flaten som man styrer musepekeren med streiker i blandt og pekeren hopper tilbake til der jeg prøver å flytte den fra. - Skjermen er veldig løs. Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Dt der var jo ikke noe billig heller..Er vel andre bedre alternativer til samme pris.. Feks FS? eller komplett? Mvh 8242917[/snapback] Hvilke alternativer snakker du om, krbalto? 8244068[/snapback] Feks FS 3205, koster jo "bare" fra 6468.- legg på litt mere ram på denne og du har sikkert en fin maskin da. Har selv bestilt en slik med 1gb ram. Og for pengene som blir til overs kan du kjøpe en ekstern harddisk? og mye annet stæsj...? Synes ihvertfall at man får mere for pengene med en FS 3205, og føler meg mye sikrere med det kjøpet enn hvis jeg hadde kjøpt meg en Medion. Den fra komplett er vel ikke noe særlig rimelig egentlig? Mvh Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Men, hvis kvaliteten er som de andre bærbare fra Medion, så er det ikke noe å kjøpe. Jeg kjøpte en Cybercom bærbar PC på COOP Prix for 2,5 år siden, det er det værste kjøpet jeg noen gang har gjordt. Den var full av mange feil, både store og små. Her er ei liste over noen av dem: - I reklamen stod det at det skulle følge med ei veske med flere rom, både på utsiden og på innsiden. Det eneste rommet var et stort et under "lokket," som knapt kan brukes til ei musematte. I tilleg var vesken i elendig kvalitet og revnet etter ikke lang tid. - Det er DVI ut, og i reklamen stod det at det skulle følge med et DVI til VGA adapter, men det gjorde det ikke. Jeg fant ut at det skulle ha fulgt med først etter at garantien hadde gått ut. - DVD brenneren kunne ikke brenne verken DVD eller CD, og den oppførte seg som den selv ville. De brukte over 2 måneder på å skifte den. - Selve PC'en er av dårlig plast som løsener litt i hjørnene. - Den flaten som man styrer musepekeren med streiker i blandt og pekeren hopper tilbake til der jeg prøver å flytte den fra. - Skjermen er veldig løs. 8244208[/snapback] Det der var leit å høre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå