aspic Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Blei så uendeleg glad når tommeltotten peika oppover på den ellers negative pc'n hos statens vegvesen idag! Bilteorien bestått.. Om det finnes ein Gud, så elskar eg han akkurat no! Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 gratulerer! Tok den prøven i forige uke jeg, turte nesten ikke se Hvor mange feil hadde du da? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 5 stk. Du klarte den i forrige uke altså? Kor mange hadde du? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 3 første forsøk også :!: Lenke til kommentar
jahas Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) 3 første forsøk også :!: 8241439[/snapback] Det hadde jeg å gruer meg vilt til oppkjøring Endret 9. april 2007 av jj_89 Lenke til kommentar
aspic Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Ohh.. Når har du? (Eller er det sånn no-notalk ) Kjørelæraren min seier vi satsar på "Mailappen".. Gledar meg! Lenke til kommentar
jahas Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ohh.. Når har du? (Eller er det sånn no-notalk ) Kjørelæraren min seier vi satsar på "Mailappen".. Gledar meg! 8342689[/snapback] Ekke no no-notalk her nei Skal kjøre opp rundt den 20.april så det begynner å nærme seg... Gleder meg jo sjukt jeg å, men er så utrolig iriterende hvis en liten(stor i sensors øyne) feil feller meg.. Men men, sattser på at det blir tommelen opp der å Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå