halnes1 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Du er ikke alene om å være tolmodig. Men når jeg kjøpte kabinettet 15.11.2006 og enda ikke har fått den manglende kabel som jeg har purret på flere ganger i en altfor høffelig tone , da kommer det en dag det bare sier pang. Er svært fornøyd med kabinettet og å begynne å ta ut alt inn i kabinettet og returnere kabinettet håpte jeg at jeg skulle slippe. Lenke til kommentar
geekay Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 halnes1: Netshop påstår at de har problemer med telefonsystemet og de skal bytte det straks. Så hvis du er tøff nok og ringer til du besvimer OG ber å snakke med Thor, så blir det ut av saken din. Det håper jeg på ihvertfall Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Alle får forskjellige erfaringer anngående butikker etc. NEtshop er meget bra synes jeg, OCZ brikke tok kvelden, sendte i retur og fikk en ny. Skulle bare mangle da det er livstidsgaranti. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Forsåvidt enig med deg TL1000S. Men lurer på hva du legger akkurat i begrepet "utolmådig". Du mener vel ikke at å vente i fem uker på en retursak og bli noe frustrert er det samme som å være "utolmodig" ? 8250005[/snapback] Nei.. jeg anser ikke det å bli frustrert over 5 ukers ventetid som å være utålmodig. Jeg kom med en generell kommentar om det jeg ser av tråder/innlegg vedrørende både leveringstid og RMA her på forumet. Jeg leverte selv ett kamera (julegave til eldstedatter) inn til Netshop for rep.. Det tok noe over 5 uker før jeg fikk det tilbake (reparert), noe som var forventet da det måtte inn til produsent (bytte av innmat i kamera). Som *ett* eskempel. I ditt tilfelle burde RMA-saken vært avsluttet meget raskt, slik den ble da jeg leverte inn død CPU ifjor høst (også Netshop). Der fikk jeg svar/ny CPU samme dag som jeg leverte den inn. Som ett *annet* eksempel. Selv har jeg opplevd alt fra 1 dag til opp mot 8 uker i RMA-saker hos ulike webshops. Man purrer jo når det tar tid.. Endret 27. mars 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Det er eneste det med kabelen som jeg ikke er fornøyd med. Har handlet mye med netshop etter at jeg kjøpte kabinettet , har hatt retur på et HK som dei bare tok betalt for forsendelsen og ikke arbeid. Så er synd at en så liten ting skal ødelegge hele mitt syn på Netshop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå