Lufen Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 er ikke vanskelig å forstå hvorfor man klør! a: man liker å ta på seg selv (den ekle varianten) b: det klør c: for å vise seg fram til damer d: finn på resten selv e: refleks Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Så en tysk p0rr-film en gang hvor damene hadde hår i rassen! Det var skikkelig ekkelt! Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Hvorfor så du på filmen da, hvis du fikk innovertiss av de damene som var med? :razz: Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Det var ikke langt i fra... Du aner ikke hvor skummelt det var! Det var ei jente i klassen som absolutt ville vise den til oss, vi ba henne fort om og skifte og den neste var en del bedre, bortsett fra en scene hvor det var en mann som satt og mens han så på noen andre. men det var det jo bare og spole over... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Quote: Den 2002-12-19 00:44, skrev CFD:Vell prøv Tigerbalsam du. Prøvde det for noen dager siden.Ikke med vilje ,men det var iallefall vondt... veit. Brukte det av og til for lyskestrekk, kom litt på ballene. Da klødde og svei det lenge. Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 auda. hørtes ikke noe serlig digg ud Lenke til kommentar
twarr Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Ja, nu har jeg tatt bort alt håret... Men jeg sier en ting; ALDRI, ALDRI, ALDRI igjen!!! Det klør som et varmere strøk down under! Dessuten ser jeg nå nesten ut som en (nesten) 4-5 åring! Dessuten var jeg nokk ikke forsiktig nokk, de sårene klør også veldig :sad: Jeg får håpe det snart slutter å klør :smile: *kan ikke skrive mer, må klø seg* Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Vell jeg prøvde en gang og barbere meg under armene jeg. Gikk noenlunde greit det. Så skulle jeg ta på Deo.. Det var vondt... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Quote: Den 2002-12-20 07:41, skrev twarr:Ja, nu har jeg tatt bort alt håret...Men jeg sier en ting; ALDRI, ALDRI, ALDRI igjen!!!Det klør som et varmere strøk down under! Dessuten ser jeg nå nesten ut som en (nesten) 4-5 åring! Dessuten var jeg nokk ikke forsiktig nokk, de sårene klør også veldig :sad:Jeg får håpe det snart slutter å klør :smile: *kan ikke skrive mer, må klø seg* Hehehe.. DEt går nok over. Det er værst det 2-3 første gangene. Men du har igjen for det når du får damebesøk:) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Hartge: Nå fikk jeg vite litt mer en det jeg satt pris på... Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Hm.. har lest igjennom hele den her *litt* erm... rare tråden.. Må innrømme jeg trimmer hekken med maskinen noen ganger.. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Quote: Den 2002-12-19 17:35, skrev Lufen:er ikke vanskelig å forstå hvorfor man klør!a: man liker å ta på seg selv (den ekle varianten)b: det klørc: for å vise seg fram til damerd: finn på resten selve: refleks Hmm ville ha lagt til d: Sopp f: Flatlus g: Kjønnssykdommer Barbere seg på ballene vill bare stimulere til kraftigere hårvekst Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 22. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2002 hehe.. ja det er vel sant det.. kanskje best å la spede spira stå i ro. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Man kan jo eventuelt vokse ballene og så dra håra av, men jeg har en anelse om at det gjør veldig vondt... :x Eller man kan ta kontakt med en fiiin sykepleier på 25 år ved et medisinsk senter ala Volvat og fjerne hårene med laser. Surt å få bennern da når en fin dame roter med junior... Lenke til kommentar
Blod Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Man kan jo eventuelt vokse ballene og så dra håra av, men jeg har en anelse om at det gjør veldig vondt... :x Eller man kan ta kontakt med en fiiin sykepleier på 25 år ved et medisinsk senter ala Volvat og fjerne hårene med laser. Surt å få bennern da når en fin dame roter med junior... prøvd? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Har hverken voksa eller tatt laserbahandling. Men tenk den følesen av å vokse da. Det skal visst gjøre grisevondt. Man burde vel kanskje være redd for å dra med seg hele pungen. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Man kan jo eventuelt vokse ballene og så dra håra av, men jeg har en anelse om at det gjør veldig vondt... :x Eller man kan ta kontakt med en fiiin sykepleier på 25 år ved et medisinsk senter ala Volvat og fjerne hårene med laser. Surt å få bennern da når en fin dame roter med junior... Vel, man for jo spørre henne pent om hun ikke kan gjøre noe med "problemet"... Da hadde det nok ikke vært så surt serru Lenke til kommentar
Odden Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 viss det var ei bra kjærring som var sykepleieren så er det jo ikke noe problem. værre viss det hadde vert en mann... til kjærringen kan en bare si... whooops =) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 er ikke vanskelig å forstå hvorfor man klør!c: for å vise seg fram til damer .. og damene bare sklir av stolene? Lenke til kommentar
en mann Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Noen sett en dame klø seg i skrittet? Tenk over det... vil du? (I mitt tilfelle: Nei, helst ikke hvis det er en random). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg