Kebab GUD Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Herre! lukter jeg en artikkel om emnet? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 hehe ja noe for ok.no.. Den faller vel i samme kategori som test av kald katode :smile: Yummy kan vel sammenligne "prestasjonen" før og etter barbering.. Kanskje han kan alliere seg med Adawen :smile: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Jeg syntes Hartge og Yummy kan sammenligne hvertfall. Hadde vært fint og fått med en jente også ja. Kan jo alltids plukke opp en fjortis . Nå som Hartge har "bra" bil :wink:. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 ja! få en artikkel om dette.. jeg stemmer for at TST og gjengen skal teste det jeg. da dette er livets spill.. scorer man høyere uten hår? med eller uten talkum.. osv osv osv! noen andre som er enig i at det tilhører gamer-kategorien? :smile: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 gamer kategori?? er det et spill å barbere seg?? (kanskje et spill mellom liv eller død :razz: ) Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 nei. men resultatet av barberingen er et spill. får man mer mus med glatte baller? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 De hadde jo en overklokkings-test av barbermaskin tidligere i høst - hva med en fortsettelse av den? :razz: Edit: Kremt... har fått inside-info om at det var overklokking av elektrisk tannbørste ok.no hadde for seg :razz: _________________ @#hw.no@undernet Alle som vil - skriv i min gjestebok TGFKAB [ Denne Melding var redigert av: BBC på 2002-12-15 23:45 ] Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Quote: Den 2002-12-15 23:42, skrev Fake:nei. men resultatet av barberingen er et spill. får man mer mus med glatte baller? Tviler på det... Med mindre du drar ned boksa over alt du går slik at alle er klar over at du har barbert ballene.... Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 nei. men det går ann å nevne det sånn subtilt i samtalene..... så dere på tv2 igår eller? ally var kongebra.. ja forresten.. jeg barberte ballene mine i dag. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Quote: Fake skrev (2002-12-16 00:12):så dere på tv2 igår eller? ally var kongebra.. ja forresten.. jeg barberte ballene mine i dag. Da dreg du! Synes forsåvidt denne posten ble litt off-topic. Men anyways, jeg har ikke barbert balla, og er stolt av det Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 ja jeg vet.. ikke jeg heller. tør ikke ta det store skrittet enda.. (bokstavelig talt) Lenke til kommentar
durabit Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Quote: Den 2002-12-15 22:56, skrev aurstad:hehe ja noe for ok.no.. Den faller vel i samme kategori som test av kald katode :smile:Yummy kan vel sammenligne "prestasjonen" før og etter barbering.. Kanskje han kan alliere seg med Adawen :smile: Ja, vi venter jo spent på neste artikkel fra Adawen. Artikkel med illustrerende bilder ..... Lenke til kommentar
adawen Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Quote: Den 2002-12-16 01:30, skrev durabit:Ja, vi venter jo spent på neste artikkel fra Adawen. Artikkel med illustrerende bilder ..... Jepp - kommer om kort tid, skulle kommet nå - men fyllesjuka kom å tok meg.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 1. Det klør nedentil fordi røret ligger over sekken. Dvs lite lufttilgang og klam hud. Hvis man har en benner gjevnlig, så hjelper det mye. 2. Det hjelper ikke og barbere for og forhindre kløing, det blir faktisk mer klamt :sad: 3. Man gir naturligvis F@en i punkt 2, da barbering gjør at røret ser lengere ut 4. Bruk saks på områdene du vil ha litt hår på. Det ser sinnsvakt dumt ut hvis man er helt glattbarbert rundt og nedover, når det henger en dott på oversiden på størrelse med en tennisball. 5. Hvis man barberer seg i dusjen under rennende vann, så trenger du ikke barberskum. 6. Veet/hårfjerningskrem inneholder amoniakk. Bruk den der dere tør... 7. Ikke glem rassen. 8. Bruk ALDRI maskin, aldri. 9. Lykke til. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Quote: Den 2002-12-15 10:16, skrev Dan Hansen:Jeg må si det er imponerende at så mange av dere faktisk har hår der nede ... :razz: Men så er det sikkert en del som ikke har sex så ofte! if ever Lenke til kommentar
Gothmog Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Har akkurat skumlest hele denne topicen og vil si bare en ting... Har fått vite mer enn nok om enkelte folk sine vaner her inne på forumet og håper for guds skyld ikke at noen starter en topic med hvorfor sex er godt?! Det kan bli vel disgusting Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 SnowDOG_ Gothmog Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Quote: 7. Ikke glem rassen. Putter du høvelen i trynet etter at du har brukt den i ræva? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 hmmm.. de sier at barbering kan være en sensuell lek.. men er det egentlig så sensuellt med en fyr som står på alle fire, mens dama står og barberer rundt fiseringen? nei dette er nok arbeid best utført ALENE! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Quote: Fake skrev (2002-12-16 17:54):hmmm.. de sier at barbering kan være en sensuell lek.. men er det egentlig så sensuellt med en fyr som står på alle fire, mens dama står og barberer rundt fiseringen? nei dette er nok arbeid best utført ALENE! Du kan da gå til lege :razz: _????_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg