CFD Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Vell.. Nå roer vi han her.. Jeg VAR der.. Er jo tross alt en god stund siden.. Lenke til kommentar
Con Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Trodde denne tråden handlet om kløing på ettellerannet eg.... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hehe.. Husker ikke allverden ,men det skulle iallefall være en god del NCD`er der. Det er jeg 100% sikker på. Også var det mange gamle damer der som klagde over at det var utydelig skrift.. Det er jeg enig i siden det er 1000*700 på 17LCD skjermer som skal ha 1200*1000.. Men fylket sier at vi skal ha 1000*700.. Dumme fylke! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Trodde denne tråden handlet om kløing på ettellerannet eg.... Greit nok.. Jeg er barbert og jeg er stolt av det.. Jeg klør generelt sett veldig lite ,men når det først skal klø så klør det.. Når jeg surfer har jeg begge hendene på tastauret eller den ene på musa og den andre på tastauret.. Desverre så er det en Datamus.. Tviler på at jeg kan få en dame til og sitte vedsiden av meg uten noe særlig klær på mens jeg surfer.. Men hun leser jo trolig tråden så kanskje jeg kan hinte litt?.. hehe.. Lenke til kommentar
Con Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Jeg oppdaget nettop at vi har nesten BARE TCI pc-er på jobben... (bortsett fra de nye, de har jeg bygget) Hehehe point taken Endret 9. januar 2004 av www.dj-ceekay.tk Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hehehe point taken Vell.. Var jo ikke akkurat deg jeg tenkte på da.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Men hun leser jo trolig tråden så kanskje jeg kan hinte litt?.. hehe.. Damen din? Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Tydeligvis et interessant tema dette her Har lyst å si(/skrive ) noe super-intelligent, og macho, men, for å være ærlig, I'm speechless ;P For øvrig: Må si at desember 85 er den beste modellen, og de beste av de igjen er IKT-lærlinger i bergensområdet Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 For øvrig: Må si at desember 85 er den beste modellen, og de beste av de igjen er IKT-lærlinger i bergensområdet Hm. Hvor gikk du på skole da? Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Stord, Leirvik, Vikjo, you name it Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Pffft.,.... småbarn. 80- modeller , da snakker vi Edit: 85 model ,da er du like liten som bilen min. Kunne aldri tenkt meg å værra sammen med ei som er yngre enn bilen min Endret 9. januar 2004 av Wabby Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Stord, Leirvik, Vikjo, you name it Såpass Du jobber vel med selveste Bjørn Vidar Fasmar du Heldiggrisen Endret 9. januar 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 DET ER DET JEG ALLTID HAR SAGT!!! "Verden er ****** meg mindre en èn maurtue!" Jobber ikke med han sånn til daglig, men vi var på rekrutten sammen ja, kjenner du han? ( regner nesten med det på måten du sa det ) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Pffft.,.... småbarn. 80- modeller , da snakker vi 80 modell rules! Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 For øvrig: GRATULERER MED DAGEN!!! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Alle veit jo at desember 86 er den beste årgangen. Uten tvil. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 ( regner nesten med det på måten du sa det ) Der regnet du riktig. Har gått i samme klasse som han i to år Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Bare for å få det klart for de som er vurderer å barbere, så hjelper det ikke på kløing å barbere seg . Det blir bare enda verre, men det er jo bra å få av buskaset. Det ser jo ikke så bra ut med mer hår der nede enn på hode . Damer liker det og det lugger ikke så fælt heller . Endret 9. januar 2004 av John Abrahamsen Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Men hun leser jo trolig tråden så kanskje jeg kan hinte litt?.. hehe.. Damen din? Ehh.. ja.. sjansen for at hun leser denne tråden er nok ikke ganske liten ,men heller meget stor.. Jeg _VET_ hvor mye hun har lest av domene tråden og det skremmer meg.. med tanke på hvor mye rart jeg har skrevet der.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Pffft.,.... småbarn. 80- modeller , da snakker vi 80 modell rules! neida!! er 84modellen som ruler! George Orwell var mer enn enig i det .. derfor lagde han en bok om 1984 tilogmed! og han døde i 1950 ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg