Gå til innhold

hvorfor klør vi menn på testiklene?

Espen F

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aloe vera er kjempebra mot kløe, den lindrer kløe og forebygger. Supre greier!

Ikke bare mot kløe, mot brannsår også har jeg funnet ut. En bekjent skulle farge håret nedentil. Det endte med et hyl, og hårfargingsmiddel under forhuden :p . Han sa at det gikk store mengder med aloe vera.....

Lenke til kommentar
Ikke bare mot kløe, mot brannsår også har jeg funnet ut. En bekjent skulle farge håret nedentil. Det endte med et hyl, og hårfargingsmiddel under forhuden :p . Han sa at det gikk store mengder med aloe vera.....

det må isåfall ha vært blekningsmiddel eller en skikkelig snuskete hårfarge.. helt vanlige greier som du får hos frisør / h&m inneholder ikkenoe (eller svært lite) hydrogenperoksid (det som gjør at ting svir).

Lenke til kommentar
Aloe vera er kjempebra mot kløe, den lindrer kløe og forebygger. Supre greier!

åssen klarte han å få det under forhuden? skulle han oppi der å gjøre? man har ikke hår oppover kølla har man? ikke langt oppover i alle fall?

Lenke til kommentar
åssen klarte han å få det under forhuden? skulle han oppi der å gjøre? man har ikke hår oppover kølla har man? ikke langt oppover i alle fall?

liten tiss?

alternativt svært, svært hårete.. (*grøsse*)

:lol: siste der minte meg om et bilde jeg har sett på stileproject.. fyren har masse kort krøllete hår oppover HELE skaftet.. ser litt ..festlig ut! :D

Lenke til kommentar
jaja

hvorfor barbere da?

hvorfor ikke bare stusse med saksen da? mye enklere og kjappere da

fordi du ender opp med ekle, korte og stikkete hår som har ingenting fornuftig der å gjøre.. ?

så gå til frisøren da og få (forhåpentlivis ) hun til å stusse ordentelig da

Lenke til kommentar

det må isåfall ha vært blekningsmiddel eller en skikkelig snuskete hårfarge.. helt vanlige greier som du får hos frisør / h&m inneholder ikkenoe (eller svært lite) hydrogenperoksid (det som gjør at ting svir).

Joda mente bleke hårene. Å tru meg, jeg vil ikke vite hvor stor, eller mye hår det var snakk om. Men at han klarte det viser mer om inkompetanse og like intelligens

Lenke til kommentar
hva er egentlig poenget med det? jeg tar meg selv i å bevege hånden ned for å klø meg flere ganger om dagen, og jeg vet at de fleste andre menn sliter med det samme? er det lettere for kvinner? slipper de kløingen? og hjelper det med å barbere vekk håret der nede? :smile:

det klør :woot::yes::shrug::lol:

Lenke til kommentar

hydrogen peroksid?? hvor mange prosent da?? når jeg var liten og fikk sår hele tiden, så tok moren min å helte hydrogenperoksid over såret, slik at det skulle renses... "hydrogenperoksid koker såret" sa hun...

jeg syntes det bare var morsomt å se på at de hvite boblene "kokte" og ikke noe vont i det hele tatt...

Lenke til kommentar
hydrogen peroksid?? hvor mange prosent da?? når jeg var liten og fikk sår hele tiden, så tok moren min å helte hydrogenperoksid over såret, slik at det skulle renses... "hydrogenperoksid koker såret" sa hun...

jeg syntes det bare var morsomt å se på at de hvite boblene "kokte" og ikke noe vont i det hele tatt...

Er ikke hydrogenperoksid giftig a? Hørtes lite sunt ut å "koke såret" med det iallefall! :o

Lenke til kommentar

det er vel 12% hydrogenperoksid i de sterkeste bleknings-løsningene. vet at hydrogenperoksid brukes til gurgling (ved halsbetennelse), så at det kan brukes til sår er vel ikke helt far out.. (men en mye svakere løsning, håper jeg).

jod eller benzalkonium-klorid er vel bedre (og mer skånsomme) væsker for sår-rens.

Lenke til kommentar

det er vel 12% hydrogenperoksid i de sterkeste bleknings-løsningene. vet at hydrogenperoksid brukes til gurgling (ved halsbetennelse), så at det kan brukes til sår er vel ikke helt far out.. (men en mye svakere løsning, håper jeg).

jod eller benzalkonium-klorid er vel bedre (og mer skånsomme) væsker for sår-rens.

det var 3% hydrogenperoksid.... og ang. at benzalkonium-klorid er bedre... så har jeg ikke så mye å si, untatt at moren min jobber på tumor(=kreft) biologisk avd. på radiumhospitalet, så hun har nok en anelse peiling på slikt.... (men jeg sier ikke at du tar feil...)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...