Ueland Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 hvorfor messe opp området i det hele tatt, grett for de av dere som lever farlig...hehe...aut :-? *tenkte på hvordan det er å bomme Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 hvorfor messe opp området i det hele tatt, grett for de av dere som lever farlig...hehe...aut :-? *tenkte på hvordan det er å bomme det skal litt til å kutte seg opp da.. av en eller annen grunn.. har aldri kutta meg der jeg.. men leggen derimot.. den har være ostehøvlet flere ganger. og grunnen til at man messer opp området er fordi det ser bedre ut, føles bedre og imo er mer renslig! spess hvis man har dame/type så er det meget populært å fikse på sakene! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 det skal litt til å kutte seg opp da.. av en eller annen grunn.. har aldri kutta meg der jeg.. Du er jente...du mangler en viktig vital del det er snakk om spess hvis man har dame/type så er det meget populært å fikse på sakene! ikke sikkert alle er slik vettu :wink: Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 brukte hårtrimmer-maskin en gang og det ble et blodbad, blod-strålen sto rett ut fra pungen flere steder, det var ikke særlig digg og anbefalles ikke Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 det skal litt til å kutte seg opp da.. av en eller annen grunn.. har aldri kutta meg der jeg.. Du er jente...du mangler en viktig vital del det er snakk om spess hvis man har dame/type så er det meget populært å fikse på sakene! ikke sikkert alle er slik vettu :wink: alså... den viktige vitale delen du snakker om er en penis? vel.. det er vel heller skjeldent at man har hår oppover hele den? jeg tror ikke det er spesielt enklere å barbere et jentekjønn enn et guttekjønn.. håret vokser ikke kun på venusberget! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 uansett så synst jeg det høres farlig ut, det er mange som mener det hehe. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 a bunch of pussys neida.. tør man ikke shave så tør man ikke.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 a bunch of pussys neida.. tør man ikke shave så tør man ikke.. Jah...man skal ta vare på sine edle deler De kan jo bli skadet Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 får vel så å shave litt ..... nå mener jeg i trynet altså! ... hadde ikke tid tilmorgen i dag Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 brukte hårtrimmer-maskin en gang og det ble et blodbad, blod-strålen sto rett ut fra pungen flere steder, det var ikke særlig digg og anbefalles ikke Uff, det hørtes ikke bra ut. ALDRI bruk maskin på punge, er så tynn hud der. Prøvde en gang, skar meg jeg også Nå begynner det å klø litt her:( Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 *bump* den beste søppeltråd. aloe vera funker mega for kløe av nybarbert hud! Den er cooling og hemmer kløen meget bra. Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 det skal litt til å kutte seg opp da.. av en eller annen grunn.. har aldri kutta meg der jeg.. Du er jente...du mangler en viktig vital del det er snakk om spess hvis man har dame/type så er det meget populært å fikse på sakene! ikke sikkert alle er slik vettu :wink: alså... den viktige vitale delen du snakker om er en penis? vel.. det er vel heller skjeldent at man har hår oppover hele den? jeg tror ikke det er spesielt enklere å barbere et jentekjønn enn et guttekjønn.. håret vokser ikke kun på venusberget! Personlig synes jeg det er mye vanskeligere å barbere damen enn meg selv... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 uansett så synst jeg det høres farlig ut, det er mange som mener det hehe. Pingle du lillegutt Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 det er spesielt upraktisk og klø seg på "tissen" da av og til små krøllete hår også kommer med opp av buksa :oops: [/img] Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 det er spesielt upraktisk og klø seg på "tissen" da av og til små krøllete hår også kommer med opp av buksa :oops: [/img]Det der har aldri skjedd med meg. Men så klør eg meget forsiktig på ballene mine da Meget forsiktig Lenke til kommentar
Gef Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Men så klør eg meget forsiktig på ballene mine da Meget forsiktig tar ett skikkelig tak jeg av og til river jeg litt for mye :auch: Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 det er spesielt upraktisk og klø seg på "tissen" da av og til små krøllete hår også kommer med opp av buksa :oops: [/img]Det der har aldri skjedd med meg. Men så klør eg meget forsiktig på ballene mine da Meget forsiktig jeg også.. hvis man gjør som steve-o i the career ender og stifter ballene fast SLITER man.. man skal være snill og gentle når man leker/klør seg der nede.. hvis ikke kan ting bli ødelagt Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Enkelte av postene her er dirkete VONDE Å LESE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg