SnowDOG_ Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 shaver meg idag så eg har klø helvete imorgen men helt klø fri på fredag da eg muligens skal ut på by'n Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Noen som har erfaring med å bruke hårfjerningskrem? Hvilket merke anbefales? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Noen som har erfaring med å bruke hårfjerningskrem? Hvilket merke anbefales? Det høres så farlig ut.. Tror barbering er best jeg.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 hårfjerningskremer kan gi store brann sår ... .. er det noe du vil ha rundt godstaven? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 PS: über fjortiss siden spray har lagt ut en guide til kjønnshår fjærning ... Hmm... hvordan kom du over den siden Kebab GUD? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 de har Nemi ...... må ha min daglige dose Nemi Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 de har Nemi ...... må ha min daglige dose NemiLol right! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 de har Nemi ...... må ha min daglige dose NemiLol right! ta en titt neders på forsida .... hva har vi der?? jo .. NEMI!! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Pondus er bedre enn Nemi Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Pondus er bedre enn Nemi pondus er for feite fotball fans ... Nemi er for alle ... Dilbert er ..... best! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 nemi er fin, digger selv Psykose smakebiter finnes her: http://www.pluto.no/doogie/ga/blekka/tegne...xtra/index.html Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Rocky er herre over alle tegneserier :-D Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Nemi er genialt! ingenting overgår den gale dama! Lenke til kommentar
Cid Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Be Warned! Jeg sitter her og finleser postene og jeg kaster en gammel, ikke så veldig velkjent vodooforbannelse på CPU og GPU`n til alle som disser Nemi!!! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Nemi er genialt! ingenting overgår den gale dama! Jepp. Mange Nemi wannabes og se for tiden også faktisk Lenke til kommentar
shitclat Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Kløen kommer av at du har liten tiss. Personlig klør jeg meg aldri 8) Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Nemi er genialt! ingenting overgår den gale dama! Jepp. Mange Nemi wannabes og se for tiden også faktisk tenker du på gothere da eller? goth moten har vært inn i høst da.. noe som egentlig er tragisk, men den er ute igjen nå, så en del av babegotherne forsvinner nok.. og så har man de som er litt som meg.. som liker klesstilen til gotherene og holder seg til den.. (jeg har litt anderledes stil igjen men jah) og så har man satanister da.. som noen ganger ser ut som gotherne.. var det dette du mente? back to topic.. hårfjerningskrem funker nok bra. men da bør man være veldig forsiktige med tiden kremen er på huden, som K-DoG sa.. den kan forårsake brennmerker, og det kan vi ikke ha noe av.. men det skal nok litt til å få det. personlig har jeg testet hårfjerningskrem på leggene og det funker fett, hvis man ser bort ifra at håra vokser ut etter to-tre dager.. (derfor vokser man leggene i stedet :wink: ) men det jeg skulle frem til var at jeg har aldri fått no brannsår.. så jeg vil tro det funker fint å bruke det. spess enkelt tror jeg derimot ikke det er.. først smøre kremen på, så stå der med hårjerningskrem rundt hele stellet i fem-ti minutter eller no og så "rake" det av med en spatel.. hm..for at du skal få med deg alt av hår så må man "rake" ganske hardt.. høres vondt ut imo.. gå for høvvel! funker alltid best! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 au.. :-? tror ikke jeg skal begynne med slikt nei. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 først smøre kremen på, så stå der med hårjerningskrem rundt hele stellet i fem-ti minutter eller no og så "rake" det av med en spatel.. hm..for at du skal få med deg alt av hår så må man "rake" ganske hardt.. høres vondt ut imo.. Rake hardt? Tror jeg holder meg til høvelen, funker greit det. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Rake hardt? Tror jeg holder meg til høvelen, funker greit det. ja.. på en måte.. for.. kremen gjør hårene elastiske og geleaktige på en måte.. synes jeg huske da. så for å få vekk alt av hår da så må man dra spatelen fast nedover leggen.. eventuelt skrittet i deres tilfeller.. og .. jeg kom til å tenke på en ting.. *treig i hodet* :oops: krøllehår fra under beltestedet er en del tykkere og stivere enn legghår! i alle fall på jenter.. har ikke sammenliknet på gutter enda jeg :wink: ergo: kremen må vel være lenger på og sånn.. og da er faren for brannmerker sikkert present! nei usj! høvvel! det egner seg nok best til shaveing nedi der! edit: klarer ikke holde styr på fingrene mine i dag jeg.. leif på tur.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg