SirHartge Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hvor lang tid tar det ca mellom hver gang en må barbere seg nedentil? Dette er vel hovedgrunnen til at jeg ikke har gjort det. Orker ikke shave der nede også flere ganger i uken....helst så lite som mulig Jeg shaver meg en gang i uka.Da går det ganske fort å gjøre det, tror det vokser senere nedentill enn i trynet. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg shaver meg en gang i uka.Da går det ganske fort å gjøre det, tror det vokser senere nedentill enn i trynet. Hva med å gi oss en live-demonstrasjon på webcamera? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg shaver meg en gang i uka.Da går det ganske fort å gjøre det, tror det vokser senere nedentill enn i trynet. Hva med å gi oss en live-demonstrasjon på webcamera? stemmer for den Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg shaver meg en gang i uka.Da går det ganske fort å gjøre det, tror det vokser senere nedentill enn i trynet. Hva med å gi oss en live-demonstrasjon på webcamera? Er det ikke bedre Penta gjør dette da? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg shaver meg en gang i uka.Da går det ganske fort å gjøre det, tror det vokser senere nedentill enn i trynet. Hva med å gi oss en live-demonstrasjon på webcamera? Er det ikke bedre Penta gjør dette da? Eller adawen? Hu har jo allerede webcamera Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg shaver meg en gang i uka.Da går det ganske fort å gjøre det, tror det vokser senere nedentill enn i trynet. Hva med å gi oss en live-demonstrasjon på webcamera? Er det ikke bedre Penta gjør dette da? i second that! Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 så lenge det er penta.. så deal. jeg er med på å se jeg. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 OMFG .... dere er ikke lite desperate da! PS: über fjortiss siden spray har lagt ut en guide til kjønnshår fjærning ... hvorfor skal 14åringer fjærne kukk hår?? .. de har jo ikke noe! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hva med å gi oss en live-demonstrasjon på webcamera? Vik fra meg ditt utyske Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg shaver meg en gang i uka.Da går det ganske fort å gjøre det, tror det vokser senere nedentill enn i trynet. Hva med å gi oss en live-demonstrasjon på webcamera? Er det ikke bedre Penta gjør dette da? jeg tror nok det er best at du gjør dette jeg! siden du er personen alle ser opp til og kommer til å følge eksemplene til! dessuten så nytter det ikek for dere hvis jeg eller adawen lager beskrivelse av åssen shave en jentetiss, dere kommer jo aldri til å få tilgang til å gjøre no slikt uansett? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 dessuten så nytter det ikek for dere hvis jeg eller adawen lager beskrivelse av åssen shave en jentetiss, dere kommer jo aldri til å få tilgang til å gjøre no slikt uansett? Å? Gjør det av og til, og dama klarte å overtale meg til å shave meg oxo.. skulle jeg aldri ha blitt me på det for det klør no inni svarte helvete når det begynner å vokse ut igjen! Så nå er jeg nødt til å shave meg minst en gang i uka resten av livet :snufs: Lenke til kommentar
Odden Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 jeg tror nok det er best at du gjør dette jeg! siden du er personen alle ser opp til og kommer til å følge eksemplene til! dessuten så nytter det ikek for dere hvis jeg eller adawen lager beskrivelse av åssen shave en jentetiss, dere kommer jo aldri til å få tilgang til å gjøre no slikt uansett? ehhh, mener du at vi aldri kommer til å få oss "katt" ???? katt = synonym på engelske ordet katt som er synonymt med jentetissen som er synonymt jeg jenter som er synonymt med PeNtA Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 ehhh, mener du at vi aldri kommer til å få oss "katt" ???? katt = synonym på engelske ordet katt som er synonymt med jentetissen som er synonymt jeg jenter som er synonymt med PeNtA hohho!! jah! litt :wink: i alle fall noen her.. ok da.. ikke såå drastisk.. men jeg måtte jo nesten si no sånt synes jeg.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 dessuten så nytter det ikek for dere hvis jeg eller adawen lager beskrivelse av åssen shave en jentetiss, dere kommer jo aldri til å få tilgang til å gjøre no slikt uansett? Shava forresten i går, forventer at det begynner å klør i morra Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Kanskje jeg skal spare opp til jeg får en skikkelig katt å kose med? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Kanskje jeg skal spare opp til jeg får en skikkelig katt å kose med? bare du ikke shaver den ordentlige katten så! stakkars katt Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 konstant barbering er for plastikk-pyser følg årstidene i stedet Lenke til kommentar
Cid Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Ja for damene synes det er så mye bedre med hår på tunga om vinteren enn om sommeren :-? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 4 ganger i året mente jeg, ikke pungslikking på vinteren Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Ja naar man foerst er inne paa emnet .... det er jo bra aa shave seg nedentil p.g.a komforten og at det er litt svalere ogsaa da . Kan jo bli skikkelig het " down under " paa varme sommerdager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg