KjellV Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Silkeboxer er noe dritt. Sklir alltid langt opp slik at man får en skikkelig wedgee (slik man skriver det?) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Yup eg går al fresco! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Yup eg går al fresco! Spar oss for opplysningene, plz. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg klør ikke på pungen. Er det noe galt med meg? Bare ikke kommet i puberteten enda Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Jeg klør ikke på pungen. Er det noe galt med meg? Bare ikke kommet i puberteten enda Personlig føler jeg at jeg har vel mye hår rundt det området så jeg tror nok det. Jeg har da også lov til å kjøpe øl, noe du kanskje ikke har..? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 silkeboxer er konge! Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 silkeboxer er konge! Ikke når man jobber med ting, da detter jo utstyret rund til alle tider og utider Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 ALDRI bruk silkeboxer i gym. DET er en helt for jævliig opplevelse Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 ALDRI bruk silkeboxer i gym. DET er en helt for jævliig opplevelse Tror nok Nostradamus vet hva han snakker om her... Det er ikke noe bra... Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Silkeboxer er noe dritt. Sklir alltid langt opp slik at man får en skikkelig wedgee (slik man skriver det?) Ja, jeg holder meg til boxere av bomull, de av silke må man dra ned igjen både titt og ofte. Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 silkeboxer er konge! HoVeSkOt er stolt av silkeboxerene sine.. et lite tips, buddy: heis opp buksa! Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Løse boxere er generelt ubrukelige til daglig bruk - de holder jo ikke ting på plass i det hele tatt, og da er det hvertfall grunn til å klø/fikse på ting i tide og utide. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 silkeboxer er konge! HoVeSkOt er stolt av silkeboxerene sine.. et lite tips, buddy: heis opp buksa! jeg blir sponsa av snoopy.... Hvis jeg gjør det, vil jeg bryte kontrakten... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 jeg blir sponsa av snoopy.... Hvis jeg gjør det, vil jeg bryte kontrakten... Jeg også har snoopy-boxer. Rød silke med hvit (doh) snoopy på. Stilig og comfy hvis det er den dag foran PC'en. Skal man bevege på seg sklir den bare laangt opp. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Personlig føler jeg at jeg har vel mye hår rundt det området så jeg tror nok det. Frem med shavern da :wink: Penta: Hva er din mening om emnet da? Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Bruk Man-Basic boxer! Den beste som finns.. Silkeboxer er til å sove med! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Frem med shavern da :wink: ok .... *går å henter* men ghi meg en god grunn! Lenke til kommentar
ripset Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Tar meg selv stadig vekk i å sitte med en hånd i buksa, og en på datamusen eller fjernkontrollen til TV'en. Har tenkt på om det kanskje ville være deilig å få vækk alt håret, men er ennå ikke kommet så langt at jeg har gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg