adawen Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 *humre* ..mer enn vanlig lissom? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hvorfor ikke Krepp-tang? Bringe litt 80-tall ned i underboksa.. Lenke til kommentar
glabba Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hmmm.. Vil bli litt rart med en svær våt flekk i boksern. Vanskelig å bortforklare. Til og med hvis du er ærlig. "Sikkert... Gele på ballehåra, håhå den har vi hørt før!" :oops: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hmmm.. Vil bli litt rart med en svær våt flekk i boksern. Jepp folk kunne jo tatt feil, de ville trodd at du skvettet noe seigt Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Du har vel ikke dårlig kontroll? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 ja seff kan du ikke stoppe det.. for 3dagerskløa er vel for ille til at man kan stoppe. Etter 2-3 barberinger så blir huden vandt til det og det klør ikke så mye. Med meg så klør det nesten ikke 8) Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Ahahahaaaaaa... for en sinnsykt bra tråd! Tydeligvis flere enn meg som syns det, hehe. Har aldri barbert meg andre steder enn i ansiktet, men skal jaggu ta å høre med dama. Håper egentlig at hu sier nei, blir så mye pes. "There's nothing quite like the feeling of a freshly shaven scrotum" - Dr. Evil Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 ja seff kan du ikke stoppe det.. for 3dagerskløa er vel for ille til at man kan stoppe. Etter 2-3 barberinger så blir huden vandt til det og det klør ikke så mye. Med meg så klør det nesten ikke 8) Som jeg har sagt mange ganger før: FOr mye Informasjon. Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Apropos barbering.. hva slags redskaper foretrekkes til dette formål? :smile: Hekksaks. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 hmmm... ikke så mange innspill fra ADAWEN akkurat, bare 4 innlegg i en så viktig tråd som dette. Har faktisk ikke lagt merke til denne tråden før nå, merkelig med tanke på hvor mye jeg var på forumet i jula (i forhold til vanlig). Og ja, jeg leste alle de 15 sidene før jeg svarte Klør på balla, det kan være et kjipt problem det. Har faktisk ikke klødd meg mens jeg har lest denne tråden. Synes forresten jeg har fått vite LITT for mye om ENKELTE brukere på dette forumet og lurer nesten på skifte til et annet forum i stedet -neida- Vil tro at grunnen til at vi klør er et instinkt, må forresten si at JEG synes det er stygt med glattbarberte kvinnfolk (i 98% av tilfellene i alle fall). Ikke noe er mer sexy enn en liten landingstripe over hullet jo. Den dagen jeg tar høvelen fatt der nede, da er det "by request". Hårveksten kan jo av og til være litt i veien, men nå har jeg ikke så altfor mange bukser med glidelås (samt at man lærer av sine feil). Ikke noe er verre enn en trang boxer, da kan man jo likesågodt bruke "tysk-style" truser som dreper 90% av alt som heter sædceller der nede og det vil man jo ikke akkurat, eller hva????? Føler heller ikke noe behov for å gi damene et "synsintrykk" som ikke stemmer med den varen de får, spesielt gjelder det jo de som blir skuffet når varen ikke holder mål. (første gang jeg så en P4 tenkte, fy fa** hvor liten den er da, den så jo større ut på bildene osv) Nei, med meg får de hva de tror de får: exellent service :wink: Må også kommentere at det antageligvis er en del merkelige (les: suspekte) folk rundt om kring i dette landet, spesielt i tettbygde strøk som Bæææærgen, Stavaannger, (skrivemåte tilsiktet, les det høyt for deg selv) og kristiansand osv. Synes forresten ikke at det at det klør på ballene hverken er sjenerende eller plagsomt (mine puster nå i alle fall, men jeg merker det hvis jeg går med trange boxere). en kort oppsummering av mine synspunkt siden du sikkert mista "tråden" for en stund siden: -barbering: hvorfor se ut som en kåt tysker (no offence)? -for trange boxere=dårlig tenning + ekstra kløe -man klør fordi man er vant til å klø seg der hvor det klør, og når noe klør er det fordi det er noe som trenger omøblering eller lignende Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Ikke noe er verre enn en trang boxer, da kan man jo likesågodt bruke "tysk-style" truser som dreper 90% av alt som heter sædceller der nede og det vil man jo ikke akkurat, eller hva????? Du fikk sagt det meste der Tresprit, men det kan ofte være litt deilig med en trang boxer, det holder sakene på plass, og holder dem varme nå som det er så kaldt! Kanskje det er best og beholde skjegget der nedentil nå som vinteren er her? (gjelder ikke jenter) 8) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Har aldri barbert meg andre steder enn i ansiktet, men skal jaggu ta å høre med dama. Håper egentlig at hu sier nei, blir så mye pes. Vi krever rapport.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Må også kommentere at det antageligvis er en del merkelige folk rundt om kring i dette landet, spesielt i tettbygde strøk som Bæææærgen, Stavaannger, (skrivemåte tilsiktet, les det høyt for deg selv) og kristiansand osv. øi, vær snill. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Mener du det? I'm (evil), and I like it....neida, egentlig er jeg snill som et lam. LOL Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 LOL, for en tråd! Helst sprøtt... :o Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 er det noen som vil komme til en konklusjon og si hvorfor vi klør på testikklene??? Personlig tror jeg att vi menn klør på testikklene bare fordi det klør! Like enkelt som det er genialt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Ehmm jau men så har emnet beveget seg over til barbering av bjellene. Imorgen skal eg barbere mine Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 seriøst snowdog? er det første gangen? kan du ikke lage en reportasje om det og poste det her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg