Gå til innhold

hvorfor klør vi menn på testiklene?

Espen F

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe.. faktisk så var jeg på jakt etter litt mer seriøse svar i denne debatten, men... tape kan virke hvis man liker smerte... noe ikke jeg gjør. :smile:

Tror ikke man får seriøse svar på en sann post.. :p

Hvorfor vi klør oss... fordi det klør! Det er jo jævl*g deilig klø seg kikkelig når det trengs... Men noe annet som er litt verre, er jo hvis man sitter i timen på skolen, det ser jo ikke videre deilig ut med en gutt som ikke klarer og ligge unna det har har mellom beina. Jeg pleier og bruke taktikket at jeg skal bare rette på stolen eller meg eller no, så tar jeg skikkelig tak... og aaah. Funker nesten hver gang.. :oops:

Lenke til kommentar

hehe.. et lite tips.. som da ikke hjelper mot kløingen, men ettereffekten.. bind den fast til låret.. eller i mitt tilfelle.. leggen.. :D

joda.. er da våken.. har sitti og spilt cs en stund nå.. tiden flyr og når cola-inntaket er større enn det bør være, så er det vanskelig å legge seg..hehe..

Lenke til kommentar
hehe.. et lite tips.. som da ikke hjelper mot kløingen, men ettereffekten.. bind den fast til låret.. eller i mitt tilfelle.. leggen.. :D

joda.. er da våken.. har sitti og spilt cs en stund nå.. tiden flyr og når cola-inntaket er større enn det bør være, så er det vanskelig å  legge seg..hehe..

Blir ikke mye spilling her ... :( sitter på pappas PC i langt hjemmefra...

Da er det bedre og stikke innom forumet og s hva som skjer. Det nye forumet er digg!

Lenke til kommentar
Slet med morra brød på skolen i flere år før eg lærte meg dick control.

Og Dick control er..? *spent*

Det skal da være fysisk umulig for en frisk gutt på videregående og kontrollere sakene sine... 8)

den er beskrevet et annet sted itråden her... virker som en ekstrem smerte full måte å få den ned på... ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...