Espen F Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 Man kan jo eventuelt vokse ballene og så dra håra av, men jeg har en anelse om at det gjør veldig vondt... :x Eller man kan ta kontakt med en fiiin sykepleier på 25 år ved et medisinsk senter ala Volvat og fjerne hårene med laser. Surt å få bennern da når en fin dame roter med junior... Vel, man for jo spørre henne pent om hun ikke kan gjøre noe med "problemet"... Da hadde det nok ikke vært så surt serru jo det hadde vært surt.. for de har et triks eller to for å få ned en ereksjon.. jeg husker bare det ene trikset... de klemmer rundt stammen rett "bak" huet.. og så slår de ned på hodet.. da synker den på et sekund.. og nei, dette er ikke selvopplevd.. men som sagt. dette var kun et av triksa de bruker.. var et annet også, som ikke var fullt så smertefullt.. noe med å klemme på en blodåre eller no sånt. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Man kan jo eventuelt vokse ballene og så dra håra av, men jeg har en anelse om at det gjør veldig vondt... :x Eller man kan ta kontakt med en fiiin sykepleier på 25 år ved et medisinsk senter ala Volvat og fjerne hårene med laser. Surt å få bennern da når en fin dame roter med junior... Vel, man for jo spørre henne pent om hun ikke kan gjøre noe med "problemet"... Da hadde det nok ikke vært så surt serru jo det hadde vært surt.. for de har et triks eller to for å få ned en ereksjon.. jeg husker bare det ene trikset... de klemmer rundt stammen rett "bak" huet.. og så slår de ned på hodet.. da synker den på et sekund.. og nei, dette er ikke selvopplevd.. men som sagt. dette var kun et av triksa de bruker.. var et annet også, som ikke var fullt så smertefullt.. noe med å klemme på en blodåre eller no sånt. Eh, det er vel for å forhindre man kommer! Og nei, dette er ikke selvopplevd.. En ting er sikkert, ingen pene sykesøstre på 25 klarer og få røret mitt ned, med og holde rundt det... -naturligvis innen rimelighetens grenser :oops: Det jeg tenkte på var jo at de kunne få det ned på gammelmåten 8) Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 nei. dette er for å få ned ereksjonen.. men det skal visstnok være rimelig smertefullt.. prøv selv.. bygg deg opp en feit en.. hold rundt stammen, slik at kun huet stikker ut.. og slå med flat hand på tuppen.. hehe.. LYKKE TIL! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Det kalles for mishandling Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 lenge siden jeg har ledd så mye! Mye fin posting, ordbruk/smilyes osv! Hadde den fiine 25 åringen fått staken i været og man hadde spurt om hun kunne gjort noe med "problemet", så hadde nok hun hentet en mannlig sysselsatt. DA hadde jeg vært borte for lenge siden! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 beste får å få den ned ville vell vært å bare kappe den av 8) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Men var det ikke snakk om elektrolyse/laser behandling av pungen? Det sier seg selv at det mest praktiske er om den står! Er jo ikke i veien for noe da... Da hadde jo oppdraget hennes vært og holde den stiv.. Og få den ned igjen kunne jeg evt selv ha sørget for når jeg kom hjem Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 beste får å få den ned ville vell vært å bare kappe den av 8) Noen moderatorer her som kan banne Lufen på livstid? Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Bruk en god og sterk teip, så er det bare å arbeide seg rundt. Forbred deg godt, før du drar til Haha... jeg hadde foretrukket veet Jeg bruker høvel og gele. Anbefaler ikke maskin, er ikke serlig godt å få en hudfold inn i maskina Jeg kan love deg at det gjør vondt!!! Pleier å kombinere en phillips hår trimmer og en mach3. Ble litt ivrig med pillips'en en gang og som du sa, det gjør VONDT å få litt hud mellom klippe-tennene Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 Bruk en god og sterk teip, så er det bare å arbeide seg rundt. Forbred deg godt, før du drar til Haha... jeg hadde foretrukket veet Jeg bruker høvel og gele. Anbefaler ikke maskin, er ikke serlig godt å få en hudfold inn i maskina Jeg kan love deg at det gjør vondt!!! Pleier å kombinere en phillips hår trimmer og en mach3. Ble litt ivrig med pillips'en en gang og som du sa, det gjør VONDT å få litt hud mellom klippe-tennene jeg har bare en ting å si jeg.. AUUUUUUU!!! den kjente jeg helt hit. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Hvordan har det seg at jeg klør så jævli nå :???: Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Hvordan har det seg at jeg klør så jævli nå :???: du har syflis defor og aids kan se det helt herfra Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Apropos barbering.. hva slags redskaper foretrekkes til dette formål? :smile: Bivoks? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Hvordan har det seg at jeg klør så jævli nå :???: du har syflis defor og aids kan se det helt herfra Hvordan ser en loff med syflis ut da :???: eller en med aids? "to gutter sitter ved siden av hverandre i en badstu da den ene sier: oi. du har liten tiss. da svarer den andre: du skulle sett søstera mi sin du, den er helt smadra!" Kjeder meg litt... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Hvordan har det seg at jeg klør så jævli nå :???: Etter den søte sødme, kommer den sure svie Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Vell du er vell svett da. Eller så har det kommer diverse andre væsker på dem.. *Hint*hint*.... Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 huff.. men enkelte ganger.. så er det godt å klø seg da.. helt til du krysser the "point".. hvor kløen går fra godt.. til VONDT! Lenke til kommentar
Blod Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 huff.. men enkelte ganger.. så er det godt å klø seg da.. helt til du krysser the "point".. hvor kløen går fra godt.. til VONDT! det er irriterendes... :x Lenke til kommentar
fondus Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Hmm... virker ikke som dere skjønte hva jeg mente Lenke til kommentar
Blod Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Hmm... virker ikke som dere skjønte hva jeg mente skjønnte nok det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg