bglio Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Får ikke åpnet opp ATI CCC på pcen min... har reinnstallert det nettopp, men får fortsatt bare opp feilmelding. Kan ikke laste inn filen eller samlingen CLI.Implementation, Version =2..0.2589.34531, Culture=neutral, PublicKeyToken=90ba9c70f846762e eller en av avhengighetene. Systemet finner ikke angitt fil. Det er så det står! Noen forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Forsøk å installere .Net Framework, kan lastes ned fra Windowsupdate. Du skal dog ikke få lagt inn ATI sitt kontrollpanel uten, men kan være en glipp. Linker til .Net framework utenom Windowsupdate: Microsoft .NET Framework Version 1.1 Redistributable Package Microsoft .NET Framework Version 2.0 Redistributable Package (x86) Microsoft .NET Framework 3.0 Redistributable Package Lenke til kommentar
bglio Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Forsøk å installere .Net Framework, kan lastes ned fra Windowsupdate. Du skal dog ikke få lagt inn ATI sitt kontrollpanel uten, men kan være en glipp. Linker til .Net framework utenom Windowsupdate: Microsoft .NET Framework Version 1.1 Redistributable Package Microsoft .NET Framework Version 2.0 Redistributable Package (x86) Microsoft .NET Framework 3.0 Redistributable Package 8247313[/snapback] Innstallerte v3.0, fortsatt samme feil... Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Når du åpner legge til fjern programmer, ligger CCC flere plasser der ? Det gjør det hos meg, og med flere. Skal hvist være derfor den nye CCC ikke virker. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hadde samme problemet selv og jeg ga opp med CCC. bruker nå istedet http://www.guru3d.com/article/atitraytools/189/ som fungerer kjempebra, og bruker også mye mindre ressurser enn CCC Lenke til kommentar
m-lyng Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Innstallerte v3.0, fortsatt samme feil... 8250423[/snapback] Du må installere riktig versjon. Hjelper ikke med versjon 3 dersom den trenger 1 eller 2, Lengesiden jeg brukte ati, så jeg vet ikke hvem du må ha nå. Endret 27. mars 2007 av m-lyng Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Tror det er 2.0 som er påkrevd for CCC, men det kan være greit å ha samtlige installert. Lenke til kommentar
bglio Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Tror det er 2.0 som er påkrevd for CCC, men det kan være greit å ha samtlige installert. 8256119[/snapback] Da var den også innstallert, mn får samme feilen... Noen kloke hoder igjen nå? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hadde samme problemet selv og jeg ga opp med CCC.bruker nå istedet http://www.guru3d.com/article/atitraytools/189/ som fungerer kjempebra, og bruker også mye mindre ressurser enn CCC 8250538[/snapback] ja ati tray tools er helt overlegent!! du har enklere tilgang til alle funksjonene på kortet ditt også! Lenke til kommentar
O_neal Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg hadde samme problem etter jeg installerte framework, men jeg lastet ned omegadriverene istedet og installerte de så klarte jeg å kjøre CCC. Men jeg måtte faktisk installere driverne 2 ganger fordi etter første reboot så var det 800x600 oppløsning og alt var blurry. Men etter jeg installerte det samme en gang til så gikk det som smurt. Lenke til kommentar
H_S Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Tror ikke dette gjelder i din situasjon, men sist jeg la inn ATI CC, så stoppet zonealarm meg fra å bruke den. Lenke til kommentar
Thiazi Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Har samme problemet selv, har installert framework 2 redistributable, men CCC er helt død. Fikk det til første gangen jeg installerte driverne etter format, men da hang CCC seg når jeg trykket på Videosettings, noe som kan være nyttig med å få HW DX video til å kjøre. Har dog XP 64 bit. Skulle tru det var umulig, men nå vurderer jeg sterkt å gå tilbake til VISTA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå