Vonbo Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei, Et klassisk spørsmål: Hvordan kan jeg koble min HP laptop til internet via bluetooth på min SE T630. Ja, jeg vet den er gammel, men det skal jo funke på et vis. Skal det være så vanskelig? Finner ingenting om det på nett... Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei, Et klassisk spørsmål: Hvordan kan jeg koble min HP laptop til internet via bluetooth på min SE T630. Ja, jeg vet den er gammel, men det skal jo funke på et vis. Skal det være så vanskelig? Finner ingenting om det på nett... 8240912[/snapback] Hvilken operatør har du`? Lenke til kommentar
Vonbo Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg har chess knockout. Lenke til kommentar
Vonbo Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg går utifra at noen ha gjort dette før meg? Må jeg kontakte chess? Eller er det telefonen det kommer an på? Lenke til kommentar
Vonbo Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Fant det ut nå. Legg til mobilen som bluetooth enhet på pc'en. Lag så en dial-up tilkobling, og velg bluetooth-modem. I dial-up phone number skriver du *99#, og brukernavn og passord kan i de fleste tilfeller stå tomme. Dette kommer an på operatøren. Så er det bare å koble til. Funka fett. Noen som vet noe om priser på sånt? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 sjekk gprs-prisene til chess... Lenke til kommentar
Djrunner Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 sjekk gprs-prisene til chess... 8268018[/snapback] Det blir fort dyrt med Chess. Dette er grunnen til at jeg er gått tilbake til min fiende før, nemlig Telenor. Chess har ikke maxpris på data, men Telenor og Netcom har det. Jeg betaler nå max 50 kroner i døgnet for bruk av GPRS - EDGE - 3G Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) selv det kan bli dyrt om du bruker maks hver dag. 30 * 50 blir vel rundt 1500 i måneden. da er det kanskje på sin plass å gå for "fri internett" til 549 oppå den vanlige regninga? hadde bare håpt at telenor eller netcom kom med en boks med ethernet port om dem fant på å rulle ut E-EDGE. og da med fri bruk. er den ene grunnen (utenom den tvilsomme dekningen i området) som får meg til å ligge unna ICE... det lukter dessverre konkurranse-vridning av disse maks-prisene til telenor og netcom. siden de som leier kapasitet av dem ikke har kommet med noe lignende så tyder det på at dem må betalte for kapasiteten som blir brukt selv om kunden ikke nødvendigvis gjør det. noe ett vist tilsyn burde tatt en nærmere titt på? Endret 30. mars 2007 av hobgoblin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå