Pantheon Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Har idag en P4 2.4GHz, 512MB Corsair RAM, og et Abit Ti4200 64MB. Er rimelig fornøyd med dette, men har når sjansen til å selge det til en god pris. Har også en del pæng i madrassen, så nå vil jeg se hvilket råskinn jeg kan få, men trenger litt innspill her. Jeg tenket på en P4 2.66GHz og Corsair XMS3500 512MB, men på hvilket hovedkort. Må ha USB2.0.. Hvilke CPU'er er det som har fått HyperTreading? Jeg vil gjerne overklokke, men uten å måtte ha en bråkete maskin. Når det gjelder skjermkort, så har jeg lest litt om FX da. Noen som vet når det kommer, og hva det vil koste?? Spiller en del FS2002, så maskinkraft får man ikke nok av der ihvertfall :smile: Håper på masse gode (og gjennomtenkte) forslag, gjerne med prisene og det hele.. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Tenke og finne priser etc. får du gjøre selv.. En av tingene kan jeg svare deg på : Det er KUN 3.06 ghz en som har ht, det kommer snart ny versjon av 2.4 med ht.. men den er ikke ute enda. og ja.. lykke til :wink: Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 jeg synes du har bra nok pc. Kanskje det er bedre å vente til de nye hovedkortene og slikt kommer ut. Da vil du få mye mer for pengene. Men hvis du skal selge pc'en din, ville jeg ha ventet til at prisene hadde gått litt mer ned. Da vil du sikkert gjøre et skikkelig kupp! anyway, good luck! Lenke til kommentar
Laka Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Enig med Divxdude, du burde vente med å oppgradere. Jeg kommer nok til å vente på Hammer tenker jeg - det burde du gjøre å! Spar opp masse penger, slik at du kan kjøpe det råeste av det råeste når Hammer slippes. Du har altfor god maskin fra før av til å oppgradere :smile: Lenke til kommentar
jevel Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Hvis bra pris = Ca. det samme som du gav for det, så selg i vei. Hvis ikke, så er det ikke mye vits i å oppgradere noe særlig på CPU fronten. Den minnebrikken du foreslår er så klart veldig bra. Du bør også sjekke at hovedkortet takler denne brikken, og at det er overklokkbart. Mitt tips er ASUS P4PE/(En eller annen versjon). I tillegg ville jeg ha valgt ett soundblaster Audigy2 og ett ATI 9700 PRO skjermkort. -KJ Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 3.06 er eneste med HT. Ville ventet til granitebay hk kommer ut og FX da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå