danijoh Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei! jeg leter etter koder for å: windows volume + / - sound windows mute sound play / pause i winamp next / prev winamp jeg skal lage en enkel c++ fil som kan styre dette. noen som har noen forslag? har googlet en del, men finner ingen enkle koder for å gjøre dette. Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei!jeg leter etter koder for å: windows volume + / - sound windows mute sound play / pause i winamp next / prev winamp jeg skal lage en enkel c++ fil som kan styre dette. noen som har noen forslag? har googlet en del, men finner ingen enkle koder for å gjøre dette. 8240587[/snapback] Hva med å kikke på winamp.com da? Winamp SDK Når det gjelder windows lyd så tror jeg denne linken vil hjelpe deg Windows Multimedia Start Page Lenke til kommentar
danijoh Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Takk skal ta en titt på det.. har jo vært på winamp.com , men for å være ærlig virker det litt for avansert det jeg har lest der, derfor håpet jeg noen av dere Pro's kunne forenkle det litt Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Tror nok ikke du får det stort enklere enn SDKet til Winamp, så hvis det virker uoverkommelig, hadde jeg nok at jeg hadde prøvd meg på noe litt lettere først hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå