Loled Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Hei skal kjøpe meg Pitbike/Drit bike/mini cross Jeg lurer på hva slags kvalitetdet er på disse. Om det er sånn pocket bike kvalitet? Tenker spes på noen av merkene: Yamota, Motor morro, Knattecross, pitpro O.s.v. Takker for kjappe svar Endret 26. mars 2007 av Loled Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Vet ikke så mye om slike sykkler men vil fraråde deg til å kjøpe på nettauksjoner som qxl.no osv. Bare dritt de selger der. Elendig kvalitet. Lenke til kommentar
Loled Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Ja holder meg unna aksjoner d er noe dritt. Tenkte å kjøpe fra privatpersoner Noen som vet noe mer om disse syklene? Lenke til kommentar
djupvannselg Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 hadde jeg vært deg så hadde jeg satsa på pitpro, greit de er dyrere enn disse kina modellene, men da får du skikkelig kvalitet;) Lenke til kommentar
Loled Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Ok tror ikke d blir noe pit pro koster for mye. Tenkte litt på en billig 125 minicross. Har ikke arbeidet så mye denne månen så har ikke mer en 7k å rutte med. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Ta en titt på denne her du: http://www.izioptmotor.no/iziopt_motor/pro...t/agb_21i_black Du har sikkert mer enn 7k å rutte med nå, kanskje? Uansett jeg skal kjøpe denne pitbiken når jeg får konfirmasjons penga i hånda neste måned! Lenke til kommentar
Loled Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Den var nice! Jeg har nokk mer enn 15000 innen måned skifte. Så det blir nåkk den vis jeg kjøper Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 trur ikke det er mye bedre kvalitet enn pocket bike Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Den er ganske billig også da, merket heter Orion og det er kvalitet! Hvis du bor i nærheten av Drammen så kan du bare kjøpe den der, så slipper du 900,- i frakt også. Ta også en titt på denne tråden: http://www.mopedportalen.com/forum/index.php?showtopic=76422 Husk å innkjøre: http://www.mopedportalen.com/forum/index.p...howtopic=120228 Lenke til kommentar
Loled Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Bor i rogaland, blir ikke aktuelt å hente så må nåkk fraktes. Et spørsmål, kommer den i tusen biter i den esken? Endret 15. april 2007 av Loled Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Det er elendig kvalitet på alt sånn smått og billig Det er akkurat som pocketbikes. Motormorro hadde jo noen dyrere firhjulinger på 150 cc (Store i størrelse) før, vet ikke om de har dem ennå, men prisen var nesten 30 000 og det var elendig kvalitet. Holder ut 2 år for en såpass dyr pris Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Man kan jo kjøpe billige deler på siden også. Så hvis noe går galt er det bare å kjøpe nytt. Også er det ikke pocketbike kvalitet på det! Endret 15. april 2007 av Dofty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå