Jakoozie Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) (Vet ikke om dette er den rette seksjonen av forumet. Hvis det er feil beklager jeg) God dag. Jeg er egentlig ikke så opptatt av achievements, (bare sjekk gamerscoren min ) men jeg har bestemt meg for å få tak i alle achivementsa i Rainbow Six Vegas. Men jeg trenger hjelp til en, Master of Ceremonies. Her må du hoste en 16 spiller match. Jeg tenkte at hvis vi fikk samlet en gjeng på 16 så kunne vi vekslet på hvem som er host og sørget for at alle får achievmenten. Jeg er ledig i hele dag, så hvis interessen er der så setter vi et klokkeslett og kjører i gang. Dere som blir med, sørg for at dere har god tid. Ikke quit med en gang dere har fått deres achievement please. Trenger ikke å gjøre det i dag nødvendigvis, vi blir enige om en tid. Hvis noen har achivementen, men bare vil hjelpe så er dere mer enn velkomne Skriv her om dere er med, og hva gamertag'en er så adder jeg dere som friends når/hvis det ser ut som om vi er nok folk. Dere bør adde hverandre også. Til slutt, hvis dere har noen grunner til at dette er en dum måte å gjøre det på, bare kom med forslag. Endret 26. mars 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Sjekk Xbox.com forumene, der er det flere tråder som omhandler dette. Gjorde dette selv, da folkene på forumet her ikke var særlig interessert i achievementen som jeg hadde håpet. Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg er med. og vet nok om 2 til som er med også på den! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg er med. og vet nok om 2 til som er med også på den! 8240750[/snapback] Flotte greier! Vi venter litt, hvis ingen andre her vil spør jeg på xbox forumet også. Hva er gamertagene deres? Min er jakoozie89 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) xbox forumet 8240817[/snapback] R6:[email protected] Endret 26. mars 2007 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå