Amento Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Lurer på hvordan denne OCZ ATI Minnen Funker sammen med Nvidia? Er det noe galt å kombinere dette eller går det helt greit? Mulig det er et teit spørsmål, men ble litt usikker Endret 26. mars 2007 av Zathardor Lenke til kommentar
Amento Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 ok Rammen så bra ut så fikk lyst på den, men samtidig så har jeg lyst til å prøve Nvidia for en gang skyld Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 ATI brikker? Hm, ville nok personlig ha satset på noe annet Men det skal funke klart. Er bare Nvidia og asrock chipset som ikke fungerer sammen Lenke til kommentar
Amento Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 kk, Synes bare spesifikasjonene så ganske bra ut, men kan jo lete ettetr no annet kanskje... Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) OCZ Platinum 2048MB XTC, har samme spec. men timings på 4.5.4.15 Har ett par og er veldig fornøyd med dem (Du må bare huske og måtte sette volten til RAMen opp til 2,1 hvis du bruker ASUS P5B Irriterende ) Endret 27. mars 2007 av Submoose Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 OCZ Platinum 2048MB XTC, har samme spec. men timings på 4.5.4.15 Har ett par og er veldig fornøyd med dem (Du må bare huske og måtte sette volten til RAMen opp til 2,1 hvis du bruker ASUS P5B Irriterende ) 8250703[/snapback] Det må du på de aller fleste, for de skasl fløge en standard, så de går på slappe timings, og undervoltet (i forhold til det de er testet for) Det er bare å stille de opp igjen Uansett, så er det absolutt null poeng i å kjøpe de ATi brikkene. De er verken bedre med Nvidia eller Ati. Samme gjelder egentlig RAM brikker som er "SLI-enhanced" bare at disse har en funksjon, der de finner "beste" timings og hastighet, men har liten tro på at det er bedre enn det en gjennomsnittlig overklokker kan klare. Jeg ville gått for de OCZ Platinum 2048MB XTC. De har jeg, og det fungerer helt fint. Skal du overklokke mye, ville jeg heller gått for enten Corsair 6400 C4 eller et Corsair 8500 C5 (som er litt dyrere) Begge de skal være veldig gode klokkere, og generellt være bra brikker til prisen. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Både ATI brickorna och de Platinum som nämns ovan här har samma chips och cirka lika binning. De klockar i vart fall väldigt bra till priset. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Hva med en av disse da? Og hvilken? RAM 1 RAM 2 Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Ska du klocka en del är nr 2 ett klart bättre val. Behöver inte allvärldens med volt heller. Jag har 2 sett, 4GB, på ett P5B Deluxe i DDR1000 i 2.1 volt. Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hva med en av disse da? Og hvilken? RAM 1 RAM 2 8258313[/snapback] Akkurat dem jeg foreslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå