Gå til innhold

OCZ ATI RAM og Nvidia?

Amento

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OCZ Platinum 2048MB XTC, har samme spec. men timings på 4.5.4.15

Har ett par og er veldig fornøyd med dem :D

(Du må bare huske og måtte sette volten til RAMen opp til 2,1 hvis du bruker ASUS P5B Irriterende :thumbdown: )

Endret av Submoose
Lenke til kommentar
OCZ Platinum 2048MB XTC, har samme spec. men timings på 4.5.4.15

Har ett par og er veldig fornøyd med dem :D

(Du må bare huske og måtte sette volten til RAMen opp til 2,1 hvis du bruker ASUS P5B Irriterende :thumbdown: )

8250703[/snapback]

Det må du på de aller fleste, for de skasl fløge en standard, så de går på slappe timings, og undervoltet (i forhold til det de er testet for) Det er bare å stille de opp igjen ;)

Uansett, så er det absolutt null poeng i å kjøpe de ATi brikkene. De er verken bedre med Nvidia eller Ati. Samme gjelder egentlig RAM brikker som er "SLI-enhanced" bare at disse har en funksjon, der de finner "beste" timings og hastighet, men har liten tro på at det er bedre enn det en gjennomsnittlig overklokker kan klare.

Jeg ville gått for de OCZ Platinum 2048MB XTC. De har jeg, og det fungerer helt fint. Skal du overklokke mye, ville jeg heller gått for enten Corsair 6400 C4 eller et Corsair 8500 C5 (som er litt dyrere)

Begge de skal være veldig gode klokkere, og generellt være bra brikker til prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...