Mortings Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Heisann! Har nettopp fylt 15 år nå, faktisk i dag. Og da har jeg tenkt til og øvelseskjøre litt med traktoren vår(bor på gård). Også er det en i klassen min som sier at man på ta et kurs(trafikalt grunnkurs) før jeg kan øvelseskjøre med pappa ved min side. (er plass til to i traktoren). Er det noen som veit noe om dette? Er veldig ivrig etter og starte litt Morten Lenke til kommentar
valentino Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Øvingskjøring klasse T (traktor) Øvingskjøring må ikkje vere til fare eller unødig ulempe for annan trafikk! Berre den som har gjennomført trinn 1 - trafikalt grunnkurs har lov å øvingskjøre . Dette kurset skal gje grunnleggjande forståing for trafikk og vere utgangspunkt for vidare opplæring. Aldersgrensa for å ta kurset er 15 år. Tek du kurset i den offentlege skulen, kan du ta det i 10. klasse, sjølv om du ikkje har fylt 15 år.(...) www.vegvesen.no Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) blææ jeg som ville øvelseskjøre med en gang Men fins det en oversikt over når kursene blir avholdt o.l? Bor i vestfold Endret 26. mars 2007 av Morten92 Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Du må kontakte en trafikkskole, så får du vite dette. Er de som holder sånne kurs Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Greit, tenker jeg gjør det i morgen. Om noen uker skal jeg gjøre byen utrygg!! Endret 26. mars 2007 av Morten92 Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 hehe, sunt motto.. Husker jeg kjørte traktor hos noen vi kjenner når jeg var 13 år, sånn 100 år rød gammal evigvarende rusten ford.. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Traktor er gøy! Vi har en hjemme, en Ford Dexta. Ganske morro å kjøre midt i veien å lage kø. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 å herregud, det er det værste jeg vet når jeg kjører ved hytta.. Jævla bondeknølene som skal råne rundt i den fæle traktorn sin og skape farlige situasjoner i trafikken.. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 å herregud, det er det værste jeg vet når jeg kjører ved hytta.. Jævla bondeknølene som skal råne rundt i den fæle traktorn sin og skape farlige situasjoner i trafikken.. 8244410[/snapback] Ikke bli så sur da mann Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 hehe! Det er irriterende ja. Vi har da en litt nyere modell vi da! Massey Ferguson 5XXX husker ikke modelnr.. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 hold den innafor gårdens fire hjørner så er det greit for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå