Quattro7 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hvordan fungerer postpone funksjonen i cutenews? Er det sånn at hvis jeg legger inn en nyhet som skal publiseres kl 12, så blir den automatisk publisert av den første brukeren på siden etter klokka 12? Lenke til kommentar
Runar0 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Har ikkje prøvd cutenews så masse men ja, eg tipper det er den første brukeren etter klokka 12 som utløser ein funksjon som poster nyheten. Lenke til kommentar
missiongul Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Vet ikke hvordan den er, men jeg antar at den ligger vanlig i fila med nyhetene så blir den ikke vist før tidspunktet det skal legges ut. Lenke til kommentar
Runar0 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Vet ikke hvordan den er, men jeg antar at den ligger vanlig i fila med nyhetene så blir den ikke vist før tidspunktet det skal legges ut. 8244801[/snapback] Det høyrest meir fornuftig ut Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Den lagrer vel datoen i filen som vanlig, og show_news.php sjekker om time() > $fil[1] tiden som er lagret i filen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå