Henrik C Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Haha. Jeg syns at det er fristende å ta baklengs salto når jeg går. Sånn plutselig får jeg lyst til det. Har heldigvis klart å styre meg unna det, for det hadde gått til helvette. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Haha. Jeg syns at det er fristende å ta baklengs salto når jeg går. Sånn plutselig får jeg lyst til det.Har heldigvis klart å styre meg unna det, for det hadde gått til helvette. 8242201[/snapback] Ja fysjom, tenk på hvilke stygge hull du kunne laget i asfalten. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Ja fysjom, tenk på hvilke stygge hull du kunne laget i asfalten. 8242213[/snapback] Syns du jeg er feit?! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Ja fysjom, tenk på hvilke stygge hull du kunne laget i asfalten. 8242213[/snapback] Syns du jeg er feit?! 8242228[/snapback] Hehe, jeg synes du er søt. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Apropos det å ha lyst til å gjøre ting som skader deg; Jeg har lyst til å ta på flytende lava. Det ser "behagelig" ut. 8242171[/snapback] Så flott! Vi kan hoppe av båter og ta på flytende lava sammen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Apropos det å ha lyst til å gjøre ting som skader deg; Jeg har lyst til å ta på flytende lava. Det ser "behagelig" ut. 8242171[/snapback] Så flott! Vi kan hoppe av båter og ta på flytende lava sammen. 8242266[/snapback] Nja, usannsynlig. Kan dere ikke gjøre noe radikalt, som samtidig gir håp til os andre? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg har noen av det samme. Om jeg står på en bro, for eksempel, så må jeg lene meg litt lenger ut hele tiden. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Tvangstanker og ubeviste handlinger er ikke noe å spøke med. Ubeviste handlinger har fått meg i trøbbel. Jeg klarte å utløse en brann alarm på en skole. Jeg gikk forbi en sånn "Knus glasset" boks (manuell melder). Selvfølgelig så dunket jeg forsiktig i glasset uten å tenkte på det en gang. Er det noe man kan gjøre for å slutte å få slike "innfall". Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Kjenner meg litt igjen her. Tenker selv noen ganger "Hva hadde skjedd hvis jeg hadde slengt meg forran denne bussen?" Vil på ingen måte dø, og er ikke videre glad i smerte, men er kanskje litt spesielt interessert i fysikk. Har også slike tanker som andre her, om å knuse mobiler, hvitevarer o.l. Er vel ikke rart de fleste gutter synes Hurra Torpedo er et utrolig kult konsept. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Du mangler spenning i livet ditt Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Når du får "anfall" sjå ein bra film.. foreks SAW! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Adrenalin er herlige greier! Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Apropos det å ha lyst til å gjøre ting som skader deg; Jeg har lyst til å ta på flytende lava. Det ser "behagelig" ut. 8242171[/snapback] Så flott! Vi kan hoppe av båter og ta på flytende lava sammen. 8242266[/snapback] Og jeg kan stå på dekk og kaste laptoper over bord! hahaha :!: Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg har klart å miste en bilnøkkel i kloakken og en lue ut av bilvinduet på den måten Da jeg var liten skulle vi kjøre hjem fra voss. Så sier min mor til meg: "Ikke hold luen ut vinduet, du kan miste den". To minutter etterpå glapp jeg taket i luen En annen gang var vi på Sogndal-Cup og jeg skulle hente noe i foreldrene mine sin bil. Jeg kastet og grep den et stykke bortover veien til jeg kom til en rist. Jeg så risten, og burde ha hold fast i nøkkelen, men MÅTTE bare prøve. Selvfølgelig mistet jeg nøkkelen nedi. Det må selvfølgelig legges til at jeg ikke har innrømmet noen av delene til foreldrene mine til tross for at dette nå er sikkert 10 år siden. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Kjenner meg også litt igjen, hver gang jeg kjører ferje legger jeg bevist igjen mobiltelefonen i bilen fordi jeg har griselyst til å stelle meg på dekk med mobilen over kanten og sende meldinger osv Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hehe, godt å høre at jeg ikke er eneste med dette "problemet". Bare MÅ trikse litt med mobilen når man absolutt over alt på jord IKKE må miste den Vanligvis går det greit, men det har blitt et par ekle "turer" ned i dass for å hente opp penger og annet som jeg bare måtte trikse med mens jeg stod/satt der. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hehe, godt å høre at jeg ikke er eneste med dette "problemet". Bare MÅ trikse litt med mobilen når man absolutt over alt på jord IKKE må miste den Vanligvis går det greit, men det har blitt et par ekle "turer" ned i dass for å hente opp penger og annet som jeg bare måtte trikse med mens jeg stod/satt der. 8249410[/snapback] Hahahaha Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Tvangstanker og ubeviste handlinger er ikke noe å spøke med. Ubeviste handlinger har fått meg i trøbbel. Jeg klarte å utløse en brann alarm på en skole. Jeg gikk forbi en sånn "Knus glasset" boks (manuell melder). Selvfølgelig så dunket jeg forsiktig i glasset uten å tenkte på det en gang. Er det noe man kan gjøre for å slutte å få slike "innfall". 8245032[/snapback] :!: jeg har gjort akkurat det samma...evakuerte hele skolen, og full utrykning...haha...det var lættis det...mye gode minner fra VGS Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg bruker å hive mobilen min veldig høyt opp også ta tak i den igjenn . Har faktisk ikke ødelagt den enda utenom dekselet, alle samtaler avbrytes etter 20 sekund og at displayet skrur seg av noen ganger . Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Apropos det å ha lyst til å gjøre ting som skader deg; Jeg har lyst til å ta på flytende lava. Det ser "behagelig" ut. 8242171[/snapback] Lavaen ser så fin ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå