Gå til innhold

Hvorfor får man lyst til å.. [ikke plass nok]

Opticane

Anbefalte innlegg

Hvorfor får jeg noenganger lyst til å holde laptopen utenfor balkongen med en hånd (fra 9. etg)? Eller holde kameraet i bare stroppen utenfor vinduet?

Hva får meg til å gjøre sånne ting helt uten grunn, som kan ende svært kostart og ergelig. Det er bare litt pirrende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjøre? Som å utføre dette i praksis?

8241448[/snapback]

Nei, hva tror du?

Du er ute etter spenningen, vil jeg tro. Du har den fulle kontrollen over konsekvensene, og det er usikkerhet forbundet med det, siden du kan drite deg ut, eller at stroppen kan ryke.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Hvorfor får jeg noenganger lyst til å holde laptopen utenfor balkongen med en hånd (fra 9. etg)? Eller holde kameraet i bare stroppen utenfor vinduet?

Hva får meg til å gjøre sånne ting helt uten grunn, som kan ende svært kostart og ergelig. Det er bare litt pirrende.

8240334[/snapback]

Testosteron? :p

Lenke til kommentar
Gjøre? Som å utføre dette i praksis?

8241448[/snapback]

Nei, hva tror du?

Du er ute etter spenningen, vil jeg tro. Du har den fulle kontrollen over konsekvensene, og det er usikkerhet forbundet med det, siden du kan drite deg ut, eller at stroppen kan ryke.

8241469[/snapback]

Trådstarter skriver at han noen ganger får lyst til å utføre nevnte handlinger, men lenger ute i emnet skriver han nettopp 'å gjøre'. Mulig jeg har misforstått, men ditt innlegg har ikke hjulpet meg så langt.

Lenke til kommentar
Trådstarter skriver at han noen ganger får lyst til å utføre nevnte handlinger, men lenger ute i emnet skriver han nettopp 'å gjøre'. Mulig jeg har misforstått, men ditt innlegg har ikke hjulpet meg så langt.

Nei det gør han ikke :)

Les igjen

Lenke til kommentar

8240334[/snapback]

:yes:

Noen folk er sånn. En venne av meg, som heter Fredrik han er den jeg kjenner som er mest som det. Bare måtte si det.

Lenke til kommentar

8240334[/snapback]

:yes:

Noen folk er sånn. En venne av meg, som heter Fredrik han er den jeg kjenner som er mest som det. Bare måtte si det.

8242079[/snapback]

Jeg er også ganske sånn :p , men klarer og holde meg til en viss grad som ikke Fredrik klarer

Lenke til kommentar
Du er ute etter spenning. Ta salto.

8241395[/snapback]

*Klapper og ler om hverandre*

Du har nok noen tvangstanker, men hvem har vel ikke

tenkt tanken å ikke gå på streker i gata eller og gå bare på

de hvite linjene i fotgjengerovergangen. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Så lenge du bare skader deg selv, er det vel bare harmløs moro ...? :)

Prøv da vel! :thumbup:

Edit: Ment for sjørøveren.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...