Gå til innhold

Prisanslag: Dynamic Precision 1 effektforsterker

Anbefalte innlegg

Jeg har en kraftverk av dimensjoner stående hjemme som jeg ikke får plass til som student. Dynamic Precision 1 Power Amplifier er det fulle navnet. Den veier rundt 20-30 kilo..

Den er opprinnelig fra 1987-1988 en gang, men spiller som jeg aldri hørt maken til før. Jeg vet den hadde en nypris på 30.000, men jeg kjenner ikke til hi-fimarkedet for tiden.

I tillegg har jeg en forforsterker til den, navnet på den kommer klokken 17.. Den kostet ny 5.000, og er kanskje 6-7 år gammel.

Noen tanker rundt hva jeg kan ta for dette?

EDIT: Leif i overskrift

EDIT 2: Forforsterkeren er en Acurus L10 - Uten fjernkontroll, men en solid konstruert forforsterker, man kjenner kvaliteten i bryterene når man vrir rundt.

Endret av tore_v1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke mer nei..

Jeg har virkelig ikke lyst til å selge den, men jeg flytter til Trondheim til høsten, og da blir det en liten hybel på meg. Da er det dessverre ikke plass til så veldig mye.

Det var ikke den du linket til nei, skal få tatt et bilde og lagt ut her i morgen tenker jeg.

Lenke til kommentar

Jeg har noen små Mission-høytalere jeg kan koble til, som spiller meget godt selv med en "liten" Kenwood forsterker. Det jeg hadde tenkt på var å kjøpe meg et skikkelig pc-anlegg som substitutt for det jeg har av anlegg nå for å spare plass, og forsåvidt penger. Men, jeg er sabla glad i den forsterkeren..

Den spiller utrolig bra, leverer alt av kraft som trengs, når jeg skrur den på og den "fyller" kondensatorene (om det er det som skjer da..) så dimmes lyset i stuen i et mikrosekund. Ganske artig i grunn..

Hadde sett for meg at den spilte for mer kroner enn 3-5000, selv om den er gammel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...