tore_v1 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Jeg har en kraftverk av dimensjoner stående hjemme som jeg ikke får plass til som student. Dynamic Precision 1 Power Amplifier er det fulle navnet. Den veier rundt 20-30 kilo.. Den er opprinnelig fra 1987-1988 en gang, men spiller som jeg aldri hørt maken til før. Jeg vet den hadde en nypris på 30.000, men jeg kjenner ikke til hi-fimarkedet for tiden. I tillegg har jeg en forforsterker til den, navnet på den kommer klokken 17.. Den kostet ny 5.000, og er kanskje 6-7 år gammel. Noen tanker rundt hva jeg kan ta for dette? EDIT: Leif i overskrift EDIT 2: Forforsterkeren er en Acurus L10 - Uten fjernkontroll, men en solid konstruert forforsterker, man kjenner kvaliteten i bryterene når man vrir rundt. Endret 26. mars 2007 av tore_v1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Er det denne? Tipper du kan få en 3-5000 hvis du finner en som har kjærlighet til dP. Er jo noen som har det siden det er ett veldig bra merke fra Norge. Men hadde det vært min forsterker hadde jeg ikke solgt den Endret 26. mars 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 Ikke mer nei.. Jeg har virkelig ikke lyst til å selge den, men jeg flytter til Trondheim til høsten, og da blir det en liten hybel på meg. Da er det dessverre ikke plass til så veldig mye. Det var ikke den du linket til nei, skal få tatt et bilde og lagt ut her i morgen tenker jeg. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Sjekk på finn og se om du finner en lik der. Den er jo 20år gammel så det er ikke så mye den er verdt lenger. Jeg ville tatt den med til trondheim, og kjøpt et par små monitorer. Så har du kongelyd på hybelen. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg har noen små Mission-høytalere jeg kan koble til, som spiller meget godt selv med en "liten" Kenwood forsterker. Det jeg hadde tenkt på var å kjøpe meg et skikkelig pc-anlegg som substitutt for det jeg har av anlegg nå for å spare plass, og forsåvidt penger. Men, jeg er sabla glad i den forsterkeren.. Den spiller utrolig bra, leverer alt av kraft som trengs, når jeg skrur den på og den "fyller" kondensatorene (om det er det som skjer da..) så dimmes lyset i stuen i et mikrosekund. Ganske artig i grunn.. Hadde sett for meg at den spilte for mer kroner enn 3-5000, selv om den er gammel. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 det gjør den nok også! Men når det er såppas gammel er det vanskerlig å få mye for den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå