flaten1 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei. Hvor mange av dere har sluttet å bruke MP3-spiller etter å ha kjøpt musikk-mobil? Er lyden bra nok? Er de like lettbrukte? For min del er 4 MB nok til musikk. Bilder tar jeg ikke mye av... Jeg ser for meg en N72ME som en fin spiller og tlf for meg.. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hei. Hvor mange av dere har sluttet å bruke MP3-spiller etter å ha kjøpt musikk-mobil? Er lyden bra nok? Er de like lettbrukte? For min del er 4 MB nok til musikk. Bilder tar jeg ikke mye av... Jeg ser for meg en N72ME som en fin spiller og tlf for meg.. 8240252[/snapback] 4 mb? ehh. 1 sang. lol? Lenke til kommentar
flaten1 Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 ehhh... Jeg tror vi sier 4 GB jeg... Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg mistet min ipod akkurat, og sitter nå og vurderer om jeg bare skal gå for mobil som mp3 spiller fremover. N95 kommer snart som er veldig aktuell, vet ikke hvor god lyd den har, men testet SE W880i i helgen med et bra headsett. Må si jeg ble imponert over lyden og "mp3spiller UI'et" på den. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Det er fullt mulig å bytte ut en mobil med MP3 spiller. Jeg greier dog ikke å slutte å bruke mine iPoder. Lyden på de beste MP3 mobilene er meget bra, og nå som minnekort kapasiteten snart runder 8 GB så er det egentlig ingen grunn til å kjøpe en mobil OG en MP3 spiller Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg tror mobiler vil erstatte mp3`er etterhvert. Foreløpig har de fleste for dårlig lydkvalitet og batterikapasitet, og for dårlig plass for mange. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 ehhh... Jeg tror vi sier 4 GB jeg... 8240637[/snapback] da begynner jeg å bli enig. men jeg trenger ikke hitech mobil. jeg har hitech mp3 spiller jeg Creative zen vision:m 30 gb. det har jeg. bedre enn mobilen. hvis man bruker mobilen og hører på musikk med. så må man jo lade den oftere da så mp3 spiller fortsatt min creative lader jeg maybe 2-3 ganger i månder er ikke mye det. og jeg hører mye på musikk jeg ;D Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg har byttet ut min ipod Mini 6 gb med SE W810i + 4 gb minne, og jeg angrer fortsatt ikke. Mange av dagens mp3-mobiler matcher lyden til "vanlige" mp3-spillere, så det er ikke noe å bekymre seg for. Veldig praktisk å ha en mp3-spiller i lomma hele tiden, og det eneste som gjenstår er å passe på å ha headsettet i sekken til en hver tid. Slipper den "åh-skulle-ønske-jeg-hadde-med-mp3'n-følelsen"! Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Jeg har byttet ut min ipod Mini 6 gb med SE W810i + 4 gb minne, og jeg angrer fortsatt ikke. Mange av dagens mp3-mobiler matcher lyden til "vanlige" mp3-spillere, så det er ikke noe å bekymre seg for. Veldig praktisk å ha en mp3-spiller i lomma hele tiden, og det eneste som gjenstår er å passe på å ha PortaPro'n i sekken til en hver tid. Slipper den "åh-skulle-ønske-jeg-hadde-med-mp3'n-følelsen"! Endret 26. mars 2007 av apegutt_90 Lenke til kommentar
unwill Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg prøvde, men det funket ikke som den skal. Var lettere å navigere med MP3 spilleren enn med mobilen , og jeg vil slippe å tenke på batterikapasitet til mobilen når jeg hører på mp3. Sover ikke alltid hjemme, og vil ikke drasse med meg laderen rundt omkring. Også er det ikke så mange mobiltelefon som har direkte 3,5 mini jack, og det må ofte en "omformer" til, og etter at jeg brukte det en stund ble den litt løs... Jeg tror det vil skje at mp3 og mobil kan slå sammen, men ikke helt ennå... Liker fortsatt å ha en MP3 spiller, en mobilteleon, og et kamera. Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 For min egen del bruker jeg kun mp3spiller når jeg trener. Dette er fordi jeg ikke ønsker å bli ringt opp når jeg trener og at min nåværende mp3spillende mobiltelefon er en anelse for stor til å ha i lomma når jeg jogger, sykler, trener styrke. Lydmessig, applikasjonsmessig så synes jeg at W950i mer enn nok gjør jobben. I tillegg har den en bedre skjerm slik at jeg kan se videofilmer, videosnutter som ikke alle mp3spillere har. Jeg tror også at terminaler konvergerer, et godt eksempel på dette er introduksjonen av iphone som er et bevis på at Apple skjønner at mp3spillere kan bli avleggs og terminaler konvergerer. Hvilket var det lureste trekket Steve Jobs kunne ha gjort. Lenke til kommentar
flaten1 Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 På noen telefoner finnes jo fly-modus. Da går det vel an å bruke MP3-spilleren uten å bli forstyrret av oppringninger..? Lenke til kommentar
nettole Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Mp3-spilleren kan helt klart erstattes av mobilen. Selv har jeg en SE w810i med standard minnekortet på 0,5 GB og synes det holder. iPod'n har kanskje et litt enklere brukergrensesnitt, men jeg knoter heller litt mer med mobilen enn å måtte dra med meg to dingser når jeg går ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå