Gå til innhold

Bytte PS2 med en PS3 på Ebgames

iCar

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått meg Ps3 via eb games = )

Bytta 17 gamle spill (alt fra 2000 til 2004, 2 stk fra 2005-2006), 1 ekstra håndkontroll, PS2 med alt ..

Fikk 2505 kr avslag ! =) og PS3 med resistance fall of men, kom da på 4095 kr = )

Han sjekka forøvrig ikke om PS2 virka i det hele tatt, han bare kikka på den og kikka under spilla for å se etter store riper.. og det var det = )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har jeg fått meg Ps3 via eb games  = )

Bytta 17 gamle spill (alt fra 2000 til 2004, 2 stk fra 2005-2006), 1 ekstra håndkontroll, PS2 med alt ..

Fikk 2505 kr avslag ! =) og PS3 med resistance fall of men, kom da på 4095 kr = )

Han sjekka forøvrig ikke om PS2 virka i det hele tatt, han bare kikka på den og kikka under spilla for å se etter store riper.. og det var det = )

8380709[/snapback]

Hvor holder EB games til? Har to PS2'er og en haug med spill/utstyr. :dribble:

Lenke til kommentar

EbGames sitt tilbud på bytte av Ps2 til Ps3 er det beste tilbudet de har hatt. Du tar med:

Ps2 Maskinen (med tilhørende kabler)

1 Håndkontroller.

5 eller 10 spill.

Så lenge ikke spillene er altfor ripete (sånne riper som ikke er "bruksriper") skal alt være okey. De fleste andre tilbud Ebgames har hatt, har det vært begrensinger med hensyn til spillene. Men dette er det første innbyttetilbudet de har hatt som ikke har noen begrensinger.

Butikkene operere ikke forskjellige fra butikk til butikk, det er de samme reglene/tilbudene over alt (untatt butikker i utlandet). Eneste unntak er hvis de har fått inn såpass mange av et spill (brukt), og ikke får solgt dem igjen, så vil de ikke ha flere. Dog, akkurat det skjer ikke ofte.

Slik var det i alle fall da Ps3 ble lansert.

Mvh. en kunde som kjenner svææært mange som jobber der, og har brukt altfor mange penger der.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...